Polski
Gamereactor
wiadomości
Starfield

Starfield pierwotnie miała być znacznie bardziej krwawą grą

Ale Bethesda musiała go stonować przed premierą.

HQ

Po prawie dekadzie od ostatniej dużej premiery RPG Bethesdy w Fallout 4, można śmiało powiedzieć, że oczekiwania wobec Starfield były wysokie, a jednak w momencie premiery odbiór gry był nieco mieszany.

Od tego czasu Starfield znacznie się poprawiło dzięki aktualizacjom i pierwszemu DLC, ale nie jest to do końca gra, którą studio sobie wyobrażało. Przynajmniej jest o wiele mniej krwawy. W rozmowie z Kiwi Talkz, starszy grafik Dennis Mejillones wyjaśnił, że początkowo gra miała być tak krwawa jak Fallout 4.

Ale zarówno technicznie, jak i tematycznie brutalność po prostu nie działała. Jeśli chodzi o aspekt techniczny, najwyraźniej gore będzie po prostu zbyt trudny do dodania do skomplikowanych skafandrów kosmicznych i modyfikowalnych ciał. "Musisz przeciąć hełm w określony sposób, a on musi odpaść, a do dna, gdzie jest mięso, musisz dodać mięsne nakrętki" — spytał Mejillones.

"Fallout jest pod tym względem bardzo wystylizowany. Tak ma być. To część humoru z przymrużeniem oka" – kontynuował, mówiąc o zmianie tonu na Starfield. "W przypadku Starfield zdecydowanie miało być bardziej lo-fi i realistyczne. Inspirowały nas takie produkcje jak "The Expanse" czy "Star Trek", więc myślę, że to po prostu nie pasowało tematycznie.

Czy uważasz, że Starfield powinna być bardziej krwawą grą?

Starfield

Powiązane teksty

StarfieldScore

Starfield

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

W końcu nadszedł czas, aby odkryć kosmos w pierwszej od ponad 25 lat zupełnie nowej serii gier Bethesdy. Sprawdzamy, czy kosmiczna przygoda spełnia swoją obietnicę...



Wczytywanie następnej zawartości