Polski
Gamereactor
wiadomości
Starfield

Starfield w końcu ma przycisk jeść, Nvidia DLSS i lepsze skradanie się

Nowa aktualizacja Bethesdy wprowadza wiele poprawek i ulepszeń.

HQ

Starfield miał zaledwie tydzień, kiedy Bethesda Game Studios ogłosiło niektóre z ulepszeń, które planowali wprowadzić w nadchodzących aktualizacjach, więc jest w pewnym sensie zrozumiałe, że wiele osób opuściło grę w ciągu dwóch miesięcy, które minęły od tego czasu, bez uzyskania niektórych z najbardziej pożądanych poprawek. W takim razie z przyjemnością informujemy, że w końcu możemy skreślić dwie pozycje z listy.

Ponieważ możesz teraz pobrać nową aktualizację dla Starfield, która wśród wielu innych ulepszeń zawiera opcję natychmiastowego spożywania jedzenia i napojów bez wchodzenia do menu i obsługi Nvidia DLSS.

Oto wszystko inne, co robi:

Wydajność i stabilność


  • Rozwiązano szereg problemów i wycieków związanych z pamięcią.

  • Dodano kilka optymalizacji wydajności GPU, które będą miały większy wpływ na karty z wyższej półki.

  • Ulepszono model wątków renderera, poprawiając wykorzystanie procesora, zwłaszcza w systemach z wyższej półki.

  • Różne ulepszenia stabilności i wydajności.

Rozgrywka


  • Dodano możliwość jedzenia jedzenia umieszczonego w świecie gry.

  • Dostosowano ukrywanie się, aby było nieco bardziej wybaczające.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że głowa Andreji pozostawała stale zamaskowana.

  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać graczom strzelanie z broni.

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy NPC nie nosili ubrań (Uwaga: ten problem może z czasem rozwiązać się sam).

  • Naprawiono błąd, który powodował, że trwające już wyzwania umiejętności mogły przestać się rozwijać po dotarciu do Unity i rozpoczęciu nowej gry.

  • Naprawiono błąd, który mógł tymczasowo uniemożliwiać otwarcie ekwipunku lub zapisanie po wejściu do Unity.

  • PC: Naprawiono błąd, który powodował, że ruch myszy mógł się zacinać.

  • Naprawiono rzadki błąd, który mógł spowodować utratę statku macierzystego.

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mógł brakować technika obsługi statku.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czasami kamera mogła się nieprawidłowo trząść podczas podróży, skoków grawitacyjnych, dokowania lub lądowania.

Grafika


  • Rozwiązano problem z wyświetlaniem okluzji otoczenia w rozdzielczościach ultraszerokich.

  • Zoptymalizowano początkową kompilację modułu cieniującego, która występuje podczas uruchamiania.

  • Dodano możliwość dostosowania jasności i kontrastu w menu ustawień wyświetlania.

  • Dodano możliwość dostosowania jasności HDR, pod warunkiem, że system ją obsługuje. (Tylko Xbox i Windows 11).

  • Usunięto szereg materiałów, które w pewnych warunkach mogły czasami przedstawiać niezamierzony wzór.

  • Naprawiono różne błędy wizualne związane z nowymi opcjami suwaka pola widzenia.

  • Poprawiono wygląd oczu postaci z tłumu.

  • Naprawiono szereg drobnych błędów wizualnych związanych z oświetleniem, cieniami, terenem i roślinnością.

  • PC: Naprawiono dodatkowe problemy wizualne związane z DLSS.

Zadania


  • Wszystko, co można kupić za pieniądze: Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli siedzieć podczas negocjacji z Musgrove'em.

  • Strefa wybuchu: Naprawiono błąd, który powodował, że twarde skały, które muszą zostać usunięte przez graczy, nie pojawiały się na ziemi Ngodupa Tate'a.

  • Echa przeszłości: Naprawiono błąd, który powodował, że królowa Grylloba była czasami nieosiągalna podczas realizacji celu "Zabezpiecz zatokę wahadłowców".

  • Oko cyklonu: Naprawiono błąd, który mógł powodować blokowanie postępów graczy w zadaniach z powodu braku monitu o dokowanie.

  • Praca porządkowa: Naprawiono usterkę, w wyniku której postęp mógł być zablokowany, jeśli zadanie "Supra et Ultra" zostało ukończone podczas powrotu do loży w trakcie misji "Wysoka cena do zapłacenia".

  • Brak nagłych ruchów: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać ponowne otwarcie drzwi wejściowych do statku Scow.

  • Operacja Gwiezdne Nasiono: Naprawiono błąd, który powodował, że klucz potrzebny do opuszczenia placówki czasami nie był obecny.

  • Sabotaż: Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli odnaleźć Davida Barrona.

  • Krótkowzroczność: Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze rzadko mogli zostać zablokowani podczas rozmowy z Vladimirem.

  • Serce Marsa: Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli nie być w stanie wydobyć "Serca Marsa".

Co masz nadzieję, że naprawią i/lub poprawią w następnej kolejności?

Starfield

Powiązane teksty

0
StarfieldScore

Starfield

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

W końcu nadszedł czas, aby odkryć kosmos w pierwszej od ponad 25 lat zupełnie nowej serii gier Bethesdy. Sprawdzamy, czy kosmiczna przygoda spełnia swoją obietnicę...



Wczytywanie następnej zawartości