Nadchodzący Starsand Island będzie wart obejrzenia dla fanów symulatorów życia. Uważana za "The Sims gatunku rolniczego", ta gra kładzie duży nacisk na rozwijanie i budowanie relacji z różnymi NPC i postaciami, do tego stopnia, że zamierza nawet "przedefiniować" sposób, w jaki rozumiemy i doświadczamy interakcji z NPC.
W nowym komunikacie prasowym dowiadujemy się, w jaki sposób deweloper Seed Lab podszedł do tego wysiłku, zauważając, że obraca się on wokół dwóch podstawowych założeń; bardziej skomplikowane i przeplatające się interakcje i sprawiające, że romans jest czymś więcej niż tylko dialogiem.
Obejmuje to również dostarczanie żywszych postaci niezależnych, które zachowują się bardziej autentycznie i serwują unikalne interakcje, które prowadzą do stopniowego i realistycznego rozwoju relacji. Do tego dochodzą wydarzenia QTE, spersonalizowane pseudonimy, rozgrywka oparta na relacjach, w której otrzymujesz lepsze nagrody w zależności od tego, jak dobrze znasz NPC, system społeczny, który opiera się na postaciach, które pomagają budować wyspę, a nie na narzędziach, a także emocjonalne historie, którymi mogą dzielić się NPC.
Poza tym możemy oczekiwać, że NPC będą zapamiętywać twoje interakcje, będą mieli większy wpływ na twoje codzienne życie i będą rozwijać się wraz z graczem jako wzajemny partner.
Jeśli chodzi o niektórych partnerów, z którymi będzie można się spotkać i nawiązać kontakt, należą do nich Zerine, Zephyria, Solara, Serena, Pastelle, Lunelle, Delfin i Aurelis.
Starsand Island ma zadebiutować pod koniec 2025 roku na PC i konsolach.