Polski
Gamereactor
wiadomości
Stellar Blade

Stellar Blade 's Nier: Crossover Automata zadebiutuje w przyszłym tygodniu

Pojawi się wraz z trybem fotograficznym i nową łatką, która doda nowe kostiumy i ulepszenia jakości życia.

HQ

Obiecano nam, że współpraca Stellar Blade Nier: Automata nastąpi przed końcem roku i tak właśnie się stanie. Crossover pojawi się w ramach aktualizacji w przyszłym tygodniu, 20 listopada, a wraz z nią Photo Mode, nowe kostiumy i kilka zmian poprawiających jakość życia.

Jak ujawniono w artykule na blogu PlayStation, powiedziano nam, że współpraca z Nier obejmie dodanie nowej dziwnej postaci o imieniu Emil, która zaprezentuje sklep, w którym gracze będą mogli zdobyć 11 unikalnych przedmiotów, które przeplatają się z obiema grami.

Jeśli chodzi o Photo Mode, wszystko, co zostało dodane, to to, że będzie oferować "skrupulatną pracę aparatu, a różne filtry pozwolą Ci stworzyć niepowtarzalny wygląd".

W przeciwnym razie cztery nowe kostiumy pozwolą ci jeszcze bardziej dostosować Ewę, a jeśli chcesz użyć nowego akcesorium Symbol of Legacy, przekształci to Ewę w stan fuzji, gdy wejdzie w stan Tachy Mode.

Jeśli chodzi o dodatki poprawiające jakość życia, będzie to obejmować odpowiednią obsługę synchronizacji ruchu warg dla francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego, portugalskiego i hiszpańskiego w Ameryce Łacińskiej, a także pojawi się nowa funkcja gramofonu do znalezienia w obozie, która pozwoli ci wybrać i posłuchać dowolnej piosenki, którą tak wybierzesz. W planach jest również ulepszenie automatycznego celowania w umiejętności natychmiastowego zabijania, a także zapewnienie sposobu na całkowite usunięcie kucyka Eve, jeśli chcesz.

Ponownie, wszystko to będzie dostępne 20 listopada, kiedy zadebiutuje kolejna aktualizacja Stellar Blade.

Stellar Blade

Powiązane teksty

Stellar Blade Score

Stellar Blade

RECENZJA. Przez Palle Havshøi-Jensen

Stellar Blade z południowokoreańskiego Shift Up to zaskakująco ekscytująca znajomość, której nie widujemy już zbyt często. Przeczytaj tutaj, jak działa gra.



Wczytywanie następnej zawartości