Powiedzieć, że fani byli zdesperowani, aby zagrać w Stellar Blade na PC, to chyba mało powiedziane. Gra cieszy się już ogromną popularnością na platformie, do tego stopnia, że na Steamie osiągnęła szczyt na poziomie prawie 200 000 graczy jednocześnie w weekend, co wystarczyło, aby uczynić ją jednym z najpopularniejszych tytułów platformy w ciągu ostatnich kilku dni. Sukces ten przełożył się również na sukces komercyjny i sprzedażowy, ponieważ południowokoreańska strona Ruliweb doniosła, że Stellar Blade sprzedaje się już w milionie egzemplarzy na PC.
W rzeczywistości sukces na PC przełożył się również na ogólny sukces, ponieważ potwierdzono, że Stellar Blade sprzedał się już w trzech milionach egzemplarzy na wszystkich platformach, na których jest dostępny (tj. PC i PS5). To pokazuje, jak popularny jest projekt akcji Shift Up i jest wyraźnym wskaźnikiem, dlaczego sequel dostał zielone światło i tak szybko potraktowano go priorytetowo.
Dla porównania, wersja na PS5 potrzebowała około dwóch miesięcy, aby stać się milionem sprzedanych egzemplarzy, więc pytanie brzmi teraz, gdzie leży sufit dla edycji na PC, która ostatnio idzie w z Dune: Awakening i Bongo Cat.