Polski
Gamereactor
wiadomości
Cuphead

Studio MDHR pozwala nam spojrzeć, jak zmieniał się Cuphead

Rok po premierze gry studio ujawnia wczesne prototypy i koncepcje.

HQ

W miniony weekend obchodziliśmy rocznicę wydania Cuphead na całym świecie. Twórcy ze Studio MDHR najwyraźniej poczuli powiew nostalgii.

Firma podzieliła się bowiem na Twitterze krótkim gifem przedstawiającym pierwszy prototyp koncepcji, która ostatecznie stała się Cupheadem. Nazywała się Jay & a Slushie, i jak widać na poniższym obrazku i gifie, do którego zalinkowaliśmy powyżej, podobnie jak w Cuphead przedstawiała małego bohatera mierzącego się z gigantycznym bossem.

Jest to również doskonały przykład tego, jak długą drogę może przejść koncepcja od początku do ostatecznego wydania. Oprócz skali bitew z bossami nie widać zbyt wielu podobieństw między prototypem a Cupheadem, co dowodzi, jak bardzo może zmienić się gra w trakcie rozwoju.

Jeśli jesteś fanem Cuphead, zdecydowanie powinieneś śledzić wątek rocznicy gry na Twitterze. Twórcy wciąż dzielą się kolejnymi etapami ewolucji tytułu, a także zagłębiają się w proces projektowania opstaci. Warto to sprawdzić.

Cuphead ma powrócić w przyszłym roku z rozszerzeniem The Delicious Lat Course i nową postacią o imieniu Ms. Chalice. Podobnie jak w przypadku podstawki, nowa zawartość trafi na komputery osobiste z systemem Windows 10 i Xboksa One, chociaż data premiery nadal nie jest znana.

Cuphead

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości