Polski
Gamereactor
wiadomości
Hi-Fi Rush

Szef Xboksa, Matt Booty, wyjaśnia, dlaczego firma Tango Gameworks została zamknięta

Wygląda na to, że zmiana kierownictwa zespołu mogła spowodować zamknięcie.

HQ

Zamknięcie Tango Gameworks zszokowało wiele osób, gdy zostało ujawnione. Podczas gdy mogliśmy zrozumieć, dlaczego Xbox zamknął Arkane Austin po klapie Redfall, Hi-Fi Rush, najnowsza gra Tango, poradziła sobie świetnie, sprawiając, że wszyscy drapaliśmy się po głowach.

Ale, jak wynika z podcastu Strictly Business Variety, szef Xbox Game Studios, Matt Booty, próbował wyjaśnić, dlaczego tak się stało. "Nie będę wchodził w najdrobniejsze szczegóły na temat tego, co wpłynęło na tę decyzję, głównie z szacunku dla ludzi, którzy tam byli" – powiedział. "Myślę, że rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę, jest to, że dla nas jest to tak samo sytuacja wybiegająca w przyszłość, jak i patrzenie wstecz na jeden konkretny mecz".

"Jest wiele rzeczy, które składają się na sukces gry - jakie masz przywództwo, jakie masz kreatywne przywództwo, czy zespół jest tym samym zespołem, który wcześniej odniósł sukces? Musimy spojrzeć na wszystkie te rzeczy razem i zadać sobie pytanie, czy jesteśmy przygotowani na sukces w przyszłości? I chociaż mogły istnieć czynniki lub sytuacje, które wcześniej doprowadziły do sukcesu, mogą one nie być nadal na swoim miejscu, gdy spojrzysz na to, co robisz w przyszłości".

To, co Booty wydaje się sugerować, to to, że podczas gdy Hi-Fi Rush mógł dostarczyć wszystko, czego chciał Xbox, patrząc w przyszłość, firma mogła nie być pewna, czy Tango mogłoby to zrobić ponownie. Hi-Fi Rush sprawiał wrażenie, jakby pojawił się znikąd, nie tylko dlatego, że został rzucony z cienia, ale także dlatego, że gatunek rytmicznej akcji zwykle nie znajduje się w sterówce Tango.

Hi-Fi Rush

Powiązane teksty

Hi-Fi RushScore

Hi-Fi Rush

RECENZJA. Przez Måns Lindman

Przetestowaliśmy nasz rytm w niespodziewanie wydanej przez Tango Gameworks grze akcji.



Wczytywanie następnej zawartości