Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
FIFA 23

"Ta trawa jest dobra": wszystko o ulepszeniach graficznych w FIFA 23

Gamereactor przeprowadza wywiad z Fabem Muoio w EA Vancouver, aby dowiedzieć się więcej o ostatniej prezentacji audiowizualnej FIFA.

HQ

Przez ostatnie kilka tygodni i po naszej wizycie w EA Vancouver rozmawialiśmy o wszystkich rzeczach związanych z FIFA 23, w tym o wrażeniach praktycznych, rozgrywce opartej na HyperMotion2, trybie kariery lub Mistrzostwach Świata, nie wspominając o cross-play i aktualizacji wersji na PC. Ale teraz nadszedł czas, aby porozmawiać o grafice, ponieważ jest to jedno z najlepszych ulepszeń, jakie znajdziesz w tym sezonie, zwłaszcza jeśli mówimy o murawie.

"W tym roku wprowadziliśmy niesamowite ulepszenia na boisku", Fab Muoio, starszy dyrektor artystyczny, Broadcast Experience mówi Gamereactor w ekskluzywnym wywiadzie poniżej. "Przepisaliśmy niektóre z naszych shaderów, aby zapewnić aktualizację niektórych kolorów, nawet długości trawy, byliśmy w stanie również poprawić niektóre efekty cząsteczkowe i zapewnić, że występuje rzeczywiste zużycie i degradacja skoku, które widzimy w czasie i które buduje się z czasem. Tak więc ilość szczegółów, które widzimy, jest teraz niesamowita z każdym źdźbłem trawy, z wielu kątów kamery. A to, co naprawdę ożywia boisko, to po prostu nowa głębia, którą widzimy i jak bardzo zawodnicy i piłka są połączeni z prostą powierzchnią.

Jak udało nam się potwierdzić podczas naszych ćwiczeń, nie chodzi tylko o graficzny blask, ale o to, jak to, wraz z ulepszonym dryblingiem taktycznym, sprawia, że gracze czują się bardziej uziemieni i mniej pływający niż miało to miejsce tradycyjnie w przypadku FIFA. Ale oczywiście jest tam w ramach spektaklu:

"Dla zużycia i degradacji boiska jedną z rzeczy, która jest bardzo ekscytująca, jest... święto zjeżdżalni kolanem lub święto walki, które widzimy podczas meczu, faktycznie pozostaje na boisku przez cały czas gry", podkreśla Muoio. "Tak więc, powiedzmy, że strzeliłem niesamowitego gola i zrobiłem wślizg kolana w pierwszej połowie, nadal będę widział resztki tego kolana ślizgającego się w drugiej połowie i, naprawdę, to po prostu buduje poczucie posiadania tego boiska jako żywego, oddychającego kawałka środowiska w tym roku".

Aby dowiedzieć się więcej o powtórkach ze statystykami i AR, przyśpiewkach i ambientze i nie tylko, zagraj w cały wywiad.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości