Polski
Gamereactor
wiadomości
The Callisto Protocol

The Callisto Protocol został zwolniony zbyt wcześnie według reżysera

Glen Schofield: "Jeśli chcesz, żeby to było zrobione, to znaczy, że muszę przyspieszyć wszystko o trzy i pół miesiąca, co oznacza, że muszę wcisnąć ludzi tutaj."

HQ

Kiedy The Callisto Protocol został wydany w grudniu 2022 roku, cierpiał na wiele wad technicznych. Striking Distance poprosił wydawcę Kraftona o więcej czasu, a reżyser Glen Schofield powiedział, że potrzebują jeszcze trzech i pół miesiąca do premiery, ale Krafton odmówił i deweloperzy musieli go wydać. Spowodowało to wycięcie zawartości i problemy techniczne, a innymi słowy, te dodatkowe miesiące pomogłyby uczynić grę o wiele, wiele lepszą.

"To nie jest tak, że to kosztuje cię mniej pieniędzy, bo wydajesz to trzy miesiące wcześniej, bo gdybym po prostu trzymał to tak, jak to robi, nie musiałbym nikogo dodawać. Ale jeśli chcesz, żeby to było zrobione, to znaczy, że muszę wszystko przyspieszyć o trzy i pół miesiąca, co oznacza, że muszę wcisnąć ludzi tutaj.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o produkcji The Callisto Protocol, możecie zapoznać się z wywiadem Dan Allen Gaming z Schofieldem tutaj.

The Callisto Protocol

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości