Polski
Gamereactor
wiadomości
The Division 2

The Division 2 wykorzystuje dźwięki z Czarnobyla

W najnowszym dzienniku deweloperskim opisano projektowanie dźwięku w grze, zaczerpniętego z rzeczywistych miejsc, w tym oczywiście z Waszyngtonu.

HQ

The Division 2 ukazało się na rynku w zeszły piątek, ponownie wprowadzając fanów do serii, choć tym razem oferując zupełnie nowy obszar do eksploracji. Ponieważ jest to gra z ogromną ilością treści i zawartości, Ubisoft nadal jest zajęty publikowaniem materiałów opisujących rozgrywkę.

Najnowszy dziennik deweloperski został poświęcony projektowaniu dźwięku w strzelance. Massive Entertainment odwiedzało rzeczywiste lokacje w mieście, nagrywając efekty otoczenia dla Mrocznych Stref. Zespół był nawet w Czarnobylu, by uchwycić dźwięki tej niesamowitej atmosfery.

The Division 2 znalazło się również na szczycie bestsellerów w Wielkiej Brytanii, a dzięki nadchodzącym aktualizacjom z pewnością niedługo zainteresuje jeszcze więcej graczy.

HQ
The Division 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości