Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
HBO's The Last of Us

The Last of Us: Jak powstały Clickery w grach i serialu

Naughty Dog i HBO ujawniają pochodzenie kultowych wrogów i to, jak musieli coś zmienić.

HQ

Ci z nas, którzy śledzą The Last of Us bardzo uważnie jeszcze przed premierą gry w 2013 roku, doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak Naughty Dog wymyśliło i rozwinęło różne rodzaje zainfekowanych, ale niezwykle popularny serial HBO oczywiście przyciągnął jeszcze więcej fanów do tego zadziwiającego uniwersum. Wtedy dobrze jest opowiedzieć fajną historię pochodzenia, a także zagłębić się w to, dlaczego serial zmienia kilka rzeczy.

HBO i PlayStation zrobiły to, koncentrując się na kultowych Clickerach w swoim najnowszym filmie The Last of Us. Raczej pasuje, ponieważ te przerażające rzeczy zostały wprowadzone w odcinku z tego tygodnia. Neil Druckmann, jeden z twórców gry i reżyser odcinka 2, opowiada krótką wersję o tym, jak potrzebowali unikalnego antagonisty i jak odróżnić go od zombie, zanim wyjaśni, dlaczego serial wprowadza ich w nowy sposób. Trio innych zdumiewająco utalentowanych programistów wyjaśnia również, jak i dlaczego Clickery poruszają się i brzmią tak, jak oni, czyniąc myśl o nich jeszcze bardziej przerażającą.

HQ
HBO's The Last of Us

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości