Polski
Gamereactor
wiadomości
The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings of Power Amazon powoduje problemy wewnętrzne

Niektórzy showrunnerzy kwestionują kreatywną filozofię Amazon Studios.

Amazon's The Lord of the Rings: The Rings of Power, podobno najdroższa seria wyprodukowana do tej pory, nie była wyróżniającym się hitem, na jaki liczyła firma.

Pomimo pobicia rekordu Amazon Prime's w debiucie, seria ogłoszona przez CEO Amazon Studios Jennifer Salke jako "definiująca kulturowo" miała rozczarowujący 37% wskaźnik ukończenia w kraju i 45% wskaźnik ukończenia poza USA.

Główne gildie aktorskie również nie zachwycały się serią, otrzymując zaledwie jedną nominację do SAG-AFTRA, a nawet za zespół kaskaderów.

Salke wydaje się jednak nieugięty, że The Rings of Power to historia sukcesu. Powiedziała: "To pragnienie przedstawienia serialu jako czegoś mniej niż sukcesu - nie odzwierciedla żadnej rozmowy, którą prowadzę wewnętrznie".

Jednak showrunnerzy wewnątrz Amazon Studios są niezadowoleni. W rozmowie z The Hollywood Reporter jeden z weteranów powiedział: "Nie ma wizji tego, czym jest serial Amazon Prime. Nie możesz powiedzieć: "Oni reprezentują tego rodzaju opowiadanie historii". To całkowicie losowe, co robią i jak to robią. "

Inny showrunner Amazon Studios powiedział: "Amazon ma więcej pieniędzy niż Bóg. Jeśli chcą produkować niewiarygodną telewizję, z pewnością mają na to środki. "
Ten brak przełomowego sukcesu i wewnętrzne spory budzą obawy w branży, szczególnie w czasach cięć ekonomicznych w wielu produkcjach.

Salke jednak nie martwi się: "Istnieje dowód na to, że gigantyczne pokazy namiotów skłaniają ludzi do subskrybowania Prime. Czy wywieramy na siebie presję, aby być bardziej zdyscyplinowanym, bardziej strategicznym? Oczywiście. Konsekwentnie sprawdzamy, czy produkujemy odpowiednią ilość treści w odpowiedniej wartości, aby zwiększyć zaangażowanie w naszej usłudze. "

Najwyraźniej zaangażowanie nie jest jednak napędzane, ponieważ Amazon nadal pozostaje w tyle za innymi usługami przesyłania strumieniowego zarówno pod względem popularności swoich flagowych adresów IP, jak i czasu oglądania przez użytkowników.
Dane Nielsena dotyczące minut oglądanych oryginalnych seriali uplasowały The Boys na 11. miejscu i The Rings of Power na 15. miejscu w 2022 r., A w 2021 r. żaden Amazon oryginał nie dotknął pierwszej 15.

Salke pozostaje optymistą, że Amazon Originals rosną i są nieocenionym narzędziem ekspansji na rynki globalne.

Salke wyjaśnił, że w niektórych krajach programy należące do Amazon docierają do konsumentów przed sprzedażą i wysyłką, działając jako rodzaj marketingu kulturalnego. Powiedziała: "Międzynarodowy jest wszystkim. Naszym zadaniem jest dostarczanie pokazów dla globalnej publiczności".

Ale przy średnim wskaźniku ukończenia za granicą The Rings of Power na poziomie 45%, wydaje się, że Amazon wciąż ma trochę pracy do wykonania, aby stworzyć naprawdę oryginalną niszę w branży rozrywkowej.

The Lord of the Rings: The Rings of Power

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości