Polski
Gamereactor
wiadomości
The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim omal nie zabił swojego dyrektora

Kenji Kamiyama opowiada o wyczerpującym procesie tworzenia Śródziemia.

HQ

W niedawnym wywiadzie dla IndieWire reżyser Kenji Kamiyama i producent Joseph Chou opowiedzieli o kulisach wyzwań związanych z tworzeniem The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim. Kamiyama szczerze mówił o ogromnej presji związanej z projektem, zwłaszcza biorąc pod uwagę napięty termin. Tymczasem Chou wyjawił, że uwaga Kaiyamy poświęcona każdemu szczegółowi – aż do przechwytywania ruchu i końcowej animacji – była tak nieustępliwa, że "prawie go zabiła".

Anime, które skupia się na historii rodziny królewskiej Rohanu podczas ich obrony przed Dunlendingami, stanęło w obliczu burzliwego harmonogramu produkcji. Współpraca ponad 60 studiów animacji na całym świecie sprawiła, że zespół musiał przesunąć granice, aby dotrzymać terminu. Animacja koni, często uważana za jedno z najtrudniejszych zadań w animacji, okazała się szczególnie trudna.

Podczas gdy The War of the Rohirrim otrzymała wiele pochwał za wyjątkowe podejście do Śródziemia, spotkała się również z krytyką, szczególnie ze strony fanów, którzy oczekują więcej od tak ukochanej franczyzy. Produkt końcowy jest niewątpliwie produktem ogromnego wysiłku, ale jasne jest, że nie wszyscy byli zachwyceni tą wersją anime. Czy widziałeś ten film? Co myślisz o tej wersji anime Władcy Pierścieni?

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości