Polski
Gamereactor
wiadomości
Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt właśnie dostał nową aktualizację

Poradził sobie z wieloma problemami ze stabilnością, błędami i wydajnością.

HQ

Minęło około sześciu tygodni, odkąd CD Projekt Red wypuścił edycję The Witcher 3: Wild Hunt nowej generacji, dzięki czemu gracze mogą przeżyć uznaną przygodę Geralt of Rivia's w wyższych rozdzielczościach i przy wyższej liczbie klatek na sekundę na PS5 i Xbox Series konsole. W tym celu deweloper wydał aktualizację gry, aby rozwiązać kilka problemów ze stabilnością i wydajnością nękających grę, a także zbiór błędów.

Ta aktualizacja, znana jako Patch 4.01, dotyczy również wersji gry na PC, a jeśli chodzi o to, co robi, możesz zobaczyć listę poprawek poniżej:

SPECYFICZNE DLA KOMPUTERA


  • Usunięto problem, który powodował, że ustawienie Odbicia przestrzeni ekranu nie działało na komputerze, mimo że było włączone. Gracze, którzy wcześniej ustawili ustawienie SSR na wysokie, mogą zauważyć wpływ na wydajność.

  • Dodano nowy tryb wydajności dla globalnego oświetlenia opartego na ray tracingu, który może być przełączany przez graczy ze zgodnym sprzętem. Poprawia liczbę klatek na sekundę, przedkładając wydajność nad zasięg i precyzję.

SPECYFICZNE DLA KONSOLI


  • Usunięto błąd, który powodował, że konsole mogły tworzyć większą liczbę zapisów niż ustalony limit, co powodowało różne problemy z zapisywaniem gry lub resetowaniem ustawień użytkownika.

  • Ulepszona jakość odbić przestrzeni ekranu na konsolach nowej generacji.

  • Zoptymalizowane globalne oświetlenie oparte na ray tracingu na konsolach nowej generacji w celu zwiększenia wydajności trybu śledzenia promieni.

QUESTS & GAMEPLAY - Dostępne na wszystkich platformach


  • Przygotowania do bitwy – naprawiono błąd, który powodował, że interakcja z Avallac'h podczas realizacji celu "Niech Avallac'h wie, że wszystko jest gotowe".

  • Sprawy rodzinne - Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszanie się gry podczas przejścia do Ciri's Story: Out of the Shadows podczas rozmowy z Krwawym Baronem.

  • Gambit króla - Naprawiono błąd, na skutek którego udział w walce na pięści z drugim Vildkaarlem mógł być niemożliwy z powodu niewidzialnej przeszkody.

  • Wine Wars: Belgaard - Dodano retrofiks do błędu, który naprawiliśmy w wersji 4.00, zgodnie z którym zadanie nie mogło zostać ukończone, jeśli gracz zniszczył jedno z wymaganych gniazd potworów podczas eksploracji.

  • Niebezpieczna gra - Zbroja w pokoju Cezara powinna teraz zmienić swój wygląd, gdy włączona zostanie alternatywna zbroja Nilfgaardu.

  • Axii Puppet - Zwiększono zdrowie i obrażenia zadawane przez marionetkę.

  • Mutacja Adrenaline Rush powinna teraz działać zgodnie z jej opisem.

  • Różne drobne poprawki do questów i przerywników filmowych.

LOCALIZATION - Dostępne na wszystkich platformach


  • Naprawiono różne problemy z arabską lokalizacją.

  • Dodano zlokalizowane wersje piosenki Orianny "Lullaby of Woe" w języku koreańskim i chińskim uproszczonym.

  • Dostosowano animację synchronizacji warg Priscilli, aby pasowała do jej głosu w języku chińskim uproszczonym podczas piosenki "The Wolven Storm".

Należy wiedzieć, że wprowadzono kilka innych zmian, które są uważane za tak małe, że tym razem nie znalazły się w notatkach aktualizacji .

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości