W zeszłym tygodniu polski producent CD Projekt Red potwierdził, że rozpoczął pełną produkcję Project Polaris, AKA The Witcher 4, co oznacza, że rozpoczęły się prace nad najbardziej wymagającą i kluczową częścią procesu rozwoju. Mając to na uwadze, dyrektor generalny CDPR, Michał Nowakowski, rozmawiał niedawno z Eurogamerem, aby nakreślić, jak możemy oczekiwać, że gra wypadnie w porównaniu z najnowszymi projektami dewelopera.
Po poruszeniu tematu, dlaczego CDPR porzuca swoje RED Engine na rzecz Unreal Engine 5 na rzecz The Witcher 4, co wynika głównie z możliwości dzielenia się doświadczeniem i wiedzą według Nowakowskiego w tym czasie, złożył śmiałą obietnicę:
"Jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że zmiana technologii dla nas nie zmienia faktu, że zawsze będziemy ambitni. A następna gra, którą zrobimy, nie będzie mniejsza i nie będzie gorsza. Będzie więc lepsza, większa, wspanialsza niż Wiedźmin 3, będzie lepsza niż Cyberpunk - bo dla nas to nie do przyjęcia [wystartować w ten sposób]. Nie chcemy wracać".
Nowakowski obiecał również, że The Witcher 4 zadebiutuje na konsolach w tym samym czasie co PC, a CDPR instaluje wewnętrznie nowy proces recenzowania, aby upewnić się, że uniknie błędów, które popełnił przy premierze Cyberpunk 2077.