Polski
Gamereactor
wiadomości
Fallout 76

Todd Howard: Fallout 76 stanął w obliczu „zasłużonej krytyki"

Reżyser Bethesdy rozmyśla nad niespokojnym procesem rozwoju, który zaowocował nieudaną premierą.

HQ

Od czasu premiery w listopadzie zeszłego roku Fallout 76 otrzymał wiele aktualizacji, poprawek i dodatkowych treści, aby zaoferować graczom lepszą zawartość, w tym tryb przetrwania, nowe zdania, mechaniki i wiele więcej. Nie zmienia to jednak faktu, że gra zmagała się z niesłychanie kiepskim startem, co Todd Howard z Bethesdy omówił w wywiadzie dla portalu IGN.

"Proces rozwoju tej gry był bardzo trudny, tak samo jak doprowadzenie jej do tego stanu, w którym znalazła się w dniu premiery" - wyjaśnił. "Byliśmy gotowi na... wiele z tych problemów, które okazały się prawdziwe. Wiedzieliśmy, że, hej, to nie jest typ gry, do którego ludzie są przyzwyczajeni i będą ją krytykować. Duża część komentarzy była krytyką zasłużoną."

Nie jesteśmy zdziwieni, że proces rozwoju Fallouta 76 był niezwykle trudny, ponieważ gra trafiła na rynek zmagając się z masą błędów technicznych, niestabilną liczbą klatek na sekundę i problemami z łącznością, z czego niektóre bugi nadal występują. Mimo to Bethesda nadal wspiera produkcję coraz większą liczbą aktualizacji, starając się pokazać jej potencjał.

Czy mieliście już okazję zagrać w Fallouta 76?

HQ
HQ
Fallout 76

Powiązane teksty

0
Fallout 76: WastelandersScore

Fallout 76: Wastelanders

RECENZJA. Przez Kieran Harris

Nadeszła długo wyczekiwana aktualizacja Fallouta 76 - wprowadzająca zupełnie nowy wątek fabularny i postacie niezależne. I chwała jej za to!



Wczytywanie następnej zawartości