Polski
Gamereactor
wiadomości
Starfield

Todd Howard wyjaśnia, dlaczego przygody Bethesdy "są tak nieodpowiedzialnie duże"

Coś, czego prawdopodobnie poznamy dzisiaj, gdy Starfield: Shattered Space wystartuje za kilka godzin.

HQ

Jeśli kiedykolwiek grałeś w grę fabularną Bethesdy, wiesz, że są one prawie gatunkiem samym w sobie. Są niesamowicie wszechstronne i absurdalnie bogate w zawartość, dzięki czemu możesz tworzyć własne przygody, w których robisz wszystko po swojemu.

Ale weteran Bethesdy, Todd Howard, przyznaje, że rozmiar ich gier fabularnych jest czasami wręcz nieodpowiedzialny, a w wywiadzie dla BAFTA (za pośrednictwem Insider Gaming) mówi nam teraz, dlaczego gry są tak typowo ogromne, jak oczekujemy od studia:

"W Bethesdzie niewiele wycinamy z naszych gier, dlatego gry są tak nieodpowiedzialnie duże. A tak naprawdę chodzi o cały zespół, wiesz, wkładanie dużo kreatywności w grę. Oczywiście nie tylko ja i myślę, że to właśnie czyni je wyjątkowymi".

W zasadzie nie ma próby dokręcania produktów, ale to, co powstaje, jest również zawarte w ukończonych przygodach, co tak naprawdę wiele wyjaśnia (na dobre lub na złe) każdemu, kto grał w przygodę Bethesdy.

Następnie czekamy na rozszerzenie Starfield Shattered Space, które ma się ukazać dzisiaj (oczywiście będziemy je recenzować w tym tygodniu), a potem prawdopodobnie The Elder Scrolls VI pojawi się w menu za kilka lat.

Starfield

Powiązane teksty

StarfieldScore

Starfield

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

W końcu nadszedł czas, aby odkryć kosmos w pierwszej od ponad 25 lat zupełnie nowej serii gier Bethesdy. Sprawdzamy, czy kosmiczna przygoda spełnia swoją obietnicę...



Wczytywanie następnej zawartości