Początkiem tego roku mieliśmy okazję zagrać w początkowy etap Total War: Three Kingdoms na pokazie prasowym w Londynie, a w zeszłym tygodniu spotkaliśmy się ze starszym projektantem gry, Leifem Walterem.
Podczas naszej rozmowy dyskutowaliśmy o historycznym okresie i o tym, jak studio podeszło do wyzwania, jakim było dostarczenie graczom odpowiednich narzędzi, by mogli opowiedzieć własne historie poprzez sandboksową rozgrywkę, która charakteryzuje serię.
W grze znajdziemy tryb Romance, który opiera się na bardziej tradycyjnym Records, dając postaciom więcej osobowości i więcej mocy. Powoduje to waśnie między bohaterami, a także pogłębia narrację, która nie skupia się tylko na scenariuszu. Zespół nie tylko chce, by gracze odkrywali fabułę Three Kingdoms, ale także ma zamiast "umożliwić im zbudowanie własnej narracji i własnej historii - napisanie własnej powieści z Okresu Trzech Królestw."
Z pełnym wywiadem możecie zapoznać się poniżej.