Polski
Gamereactor
wiadomości
Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III przebudowuje swoją sztuczną inteligencję kampanii

Trzy lata po premierze Creative Assembly sprawdza, czy jesteśmy w stanie stawić czoła sprytniejszym przeciwnikom w naszych wielkich kampaniach.

HQ

Total War: Warhammer III przechodzi ogromną zmianę. Od dziś rozpocznie się nowa beta, która pozwoli graczom zbierać opinie na temat nadchodzących poważnych zmian w SI w grze i rzucić okiem na nie.

Jak opisano w poście na stronie Creative Assembly i wyjaśniono przez głównego projektanta technicznego Radoslava Borisova, zmiany w SI skupią się na trzech kluczowych obszarach. System zapytań, który dostosowuje sposób, w jaki SI reaguje na wrogich agentów, Agresja, która dodaje więcej niuansów do agresywności SI, oraz Potencjał frakcji, który skupia się na interakcjach SI z SI w częściach mapy, których nie zbadałeś.

W przypadku Query'ego spowoduje to, że SI nie zawsze będzie uciekać do domu i bronić osad, gdy w pobliżu znajdują się siły wroga, zamiast tego będzie używać innych taktyk, aby być mniej przewidywalnym. Jeśli chodzi o agresję, CA chce poprawić sposób, w jaki SI ocenia siłę innej frakcji i zachęcać do większej liczby wojen między frakcjami SI. Wreszcie, w Potencjale Frakcji, Creative Assembly wprowadziło pięć poprawek, w tym: Zwiększenie siły głównych frakcji SI w porównaniu z pomniejszymi frakcjami SI, zwiększenie wagi potencjału frakcji w obliczeniach automatycznego rozstrzygania, obniżenie minimalnego potencjału frakcji, jaki mogą mieć pomniejsze frakcje, zwiększenie maksymalnej premii frakcji dla SI w obszarach, których nie zbadałeś, oraz zwiększenie potencjału frakcji w oparciu o twój poziom trudności.

Pierwsza beta potrwa od teraz do 26 lutego, a kolejne beta testy planowane są na wiosnę.

Total War: Warhammer III

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości