Właśnie oficjalnie zakończyła się kolejna już edycja programu rozwojowego skierowanego do młodych studiów growych chcących poszerzyć swoje kompetencje biznesowe, znajomość rynku gier czy tajniki sprzedaży. W tej edycji udział wzięły następujące zespoły: Tuku Tuku Games, Indeep Studios, Last Qubit, Swipers, Gamrise, Trippin Bears oraz Encyber/Const Cube.
Dziś większość absolwentów trzeciej edycji prowadzi rozmowy z inwestorami lub wydawcami, część podpisała już umowy, jeden z zespołów wykonuje pivot modelu biznesowego i specjalizacji studia.
Do programu inkubacji zgłosiły się 23 zespoły tworzące gry na platformy mobilne z całego kraju. W wyniku procesu rekrutacji, do dalszego etapu zaproszono 10 najbardziej obiecujących firm, które podczas Selection Day zaprezentowały gry, nad którymi wówczas pracowały, a także wykonały kilka zadań ocenianych przez zaproszonych ekspertów z Google for Startups oraz Zakładu Technologii Gier Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z tej grupy do udziału we właściwym programie zaproszonych zostało 7 zespołów.
Tegoroczny program inkubacji odbył się w całości online. Nie wpłynęło to jednak na jakość, kompleksowość oraz różnorodność form szkoleniowych. Poza intensywnymi warsztatami na temat: zarządzania projektem, marketingu, współpracy z wydawcą i inwestorem, analityki, modeli monetyzacji i innych, zorganizowano intensywne konsultacje w formie Feedback Day oraz spotkanie networkingowe z absolwentami poprzedniej edycji Inkubatora.
Tym razem projekt realizowany był dzięki partnerstwu i współfinansowaniu Województwa Małopolskiego, które od wielu lat wspiera Krakowski Park Technologiczny w licznych inicjatywach dla startupów oraz gamedevu, m.in. przy organizacji konferencji Digital Dragons.
Wśród partnerów medialnych oraz merytorycznych mijającej edycji znalazły się topowe polskie studia growe oraz wydawcy: Orbital Knight, sheepyard, Vivid Games, organizatorzy zajęć w ramach Google Campus i Google for Startups czy branżowy serwis HR-owy Skillshot.pl.
Trwają prace koncepcyjne nad kolejną edycją Inkubatora Digital Dragons. Każda z dotychczasowych była bardzo udana, i mamy nadzieję, że edycja czwarta nie będzie pod tym względem wyjątkiem.