Polski
Gamereactor
wiadomości

Trzecia edycja Inkubatora Digital Dragons zakończona

32 godziny warsztatów i indywidualnych konsultacji, 8 znakomitych mentorów, 7 firm tworzących gry mobilne i 6 organizacji partnerskich. To bilans trzeciej edycji Inkubatora Digital Dragons.

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Właśnie oficjalnie zakończyła się kolejna już edycja programu rozwojowego skierowanego do młodych studiów growych chcących poszerzyć swoje kompetencje biznesowe, znajomość rynku gier czy tajniki sprzedaży. W tej edycji udział wzięły następujące zespoły: Tuku Tuku Games, Indeep Studios, Last Qubit, Swipers, Gamrise, Trippin Bears oraz Encyber/Const Cube.

Dziś większość absolwentów trzeciej edycji prowadzi rozmowy z inwestorami lub wydawcami, część podpisała już umowy, jeden z zespołów wykonuje pivot modelu biznesowego i specjalizacji studia.

Do programu inkubacji zgłosiły się 23 zespoły tworzące gry na platformy mobilne z całego kraju. W wyniku procesu rekrutacji, do dalszego etapu zaproszono 10 najbardziej obiecujących firm, które podczas Selection Day zaprezentowały gry, nad którymi wówczas pracowały, a także wykonały kilka zadań ocenianych przez zaproszonych ekspertów z Google for Startups oraz Zakładu Technologii Gier Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z tej grupy do udziału we właściwym programie zaproszonych zostało 7 zespołów.

Tegoroczny program inkubacji odbył się w całości online. Nie wpłynęło to jednak na jakość, kompleksowość oraz różnorodność form szkoleniowych. Poza intensywnymi warsztatami na temat: zarządzania projektem, marketingu, współpracy z wydawcą i inwestorem, analityki, modeli monetyzacji i innych, zorganizowano intensywne konsultacje w formie Feedback Day oraz spotkanie networkingowe z absolwentami poprzedniej edycji Inkubatora.

Tym razem projekt realizowany był dzięki partnerstwu i współfinansowaniu Województwa Małopolskiego, które od wielu lat wspiera Krakowski Park Technologiczny w licznych inicjatywach dla startupów oraz gamedevu, m.in. przy organizacji konferencji Digital Dragons.

Wśród partnerów medialnych oraz merytorycznych mijającej edycji znalazły się topowe polskie studia growe oraz wydawcy: Orbital Knight, sheepyard, Vivid Games, organizatorzy zajęć w ramach Google Campus i Google for Startups czy branżowy serwis HR-owy Skillshot.pl.

Trwają prace koncepcyjne nad kolejną edycją Inkubatora Digital Dragons. Każda z dotychczasowych była bardzo udana, i mamy nadzieję, że edycja czwarta nie będzie pod tym względem wyjątkiem.

Trzecia edycja Inkubatora Digital Dragons zakończona


Wczytywanie następnej zawartości


Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.