Polski
Gamereactor
wiadomości
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej OSHEE Wiedźmin

Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły" eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap.

HQ

Połączenie świata OSHEE z uniwersum Wiedźmina spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz entuzjastycznym przyjęciem dzięki skojarzeniu napojów izotonicznych i energetycznych z eliksirami dodającymi pogromcom potworów nadprzyrodzonych mocy.

Czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin - Król Dzikiego Gonu - znaleźli się na etykietach napojów i batonów energetycznych OSHEE. W ostatnich tygodniach postaci znane z uniwersum Wiedźmina można było spotkać również na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w przestrzeni cyfrowej, na specjalnie przygotowanych klipach. Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają równie lubiane bohaterki z uniwersum Wiedźmina: księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer.

Mocy nabiera również cała kampania digitalowa, stanowiąca kolejny rozdział współpracy OSHEE i CD Projekt Red. Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości