Hideki Kamiya - legendarny twórca Devil May Cry i Bayonetta - wypowiedział się na temat tego, gdzie chciałby, aby Bayonetta się udała, gdyby pozostał w firmie PlatinumGames. Kamiya opuścił studio pod koniec 2023 roku i założył Clovers, swoje nowe studio, które pracuje nad sequelem Okami.
Przemawiając na swoim kanale YouTube (za pośrednictwem NintendoEverything), Kamiya mówił o tym, gdzie Bayonetta może pójść po Bayonetta 3, co miało być czymś w rodzaju ostatniego rozdziału. "Często słyszę, jak ludzie mówią: »Chciał zakończyć serię z Bayonetta 3. To absolutnie nieprawda. Chciałem po prostu zaznaczyć punkt końcowy jako trylogię" – powiedział Kamiya. "Dla mnie ten punkt zatrzymania miał być początkiem nowego rozdziału. Wyobraziłem sobie, że kontynuuję serię z tym nowym rozdziałem. Może nawet sprawi, że będzie to kolejna trylogia, która prowadzi do kolejnego rozdziału. Taki był mój plan.
Kamiya twierdzi, że ten nowy wpis nie tylko dałby Bayonettie nową historię, ale także nową mechanikę rozgrywki. Chciał też zobaczyć więcej Bayonetta Origins, ale reżyser gry tej gry, Abebe Tinari, również opuścił PlatinumGames. "Poza tym zawsze wyobrażałem sobie, że seria Bayonetta będzie kontynuowana, a z drugiej strony będziemy kontynuować spin-off Cereza and the Lost Demon. Chciałem to kontynuować z Abebe Tinari. Tinari i ja nawet rozmawialiśmy o tym od niechcenia" – powiedział. "Chciałem iść dalej i pokazać, jak młoda Cereza staje się Bayonettą. Oprócz... cóż, Tinari przeniósł się do innej firmy.