Polski
Gamereactor
lifestyle
MultiVersus

Twórca Charliego Jednorożca uderza w WB po tym, jak MultiVersus używa jego adresu IP

Jason Steele z FilmCow nie jest zadowolony z tego, co wygląda jak odniesienie do jego wirusowego filmu.

HQ

Jednorożec Charlie był jedną z pierwszych rzeczy, które stały się wirusowe na YouTube. Gromadząc miliony wyświetleń, serial animowany był równie dziwny, co atrakcyjny dla młodszej publiczności i wygląda na to, że niektórzy ludzie pracujący przy MultiVersus byli fanami serii filmów krótkometrażowych FilmCow.

W usuniętym już poście na Twitterze/X, MultiVersus pochwalił się kolorową wersją Reindoga, którego nazwali Charlie. Wariant Reindoga w szortach miał jeden róg, jak jednorożec, i był jaskrawo ubarwiony. Jason Steele, twórca Charliego Jednorożca, nie został wcześniej poinformowany o tym ukłonie i nie jest z tego powodu zbyt szczęśliwy.

"MultiVersus to gra Warner Bros, firmy o rocznych przychodach około 40 miliardów dolarów. Tutaj wykorzystują moją pracę, bez pozwolenia, do reklamowania swojej gry" – powiedział, cytując tweeta z oryginalnego posta.

"Wszyscy bawimy się tutaj szybko i luźno z prawem własności intelektualnej, ale kiedy jesteś firmą wartą miliardy dolarów, która reklamuje swoją grę Intellectual Property Horde, powinieneś przynajmniej uzyskać pozwolenie na korzystanie z pracy innych ludzi" – kontynuował Steele.

To jest reklama:

Jednorożec Charlie to kawałek historii internetu, co najwyraźniej oznacza, że jest to uczciwa gra. Interesujące jest to, że jak wskazano w komentarzach pod postem Steele'a, gdyby sytuacja się odwróciła, FilmCow tonąłby w usuwaniach z YouTube.

MultiVersus
To jest reklama:

Powiązane teksty

MultiVersus Score

MultiVersus

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

Po rocznej nieobecności od czasu usunięcia uznanej bety, MultiVersus powraca i sprawdziliśmy, czy teraz wydaje się, że jest to kompletna gra...



Wczytywanie następnej zawartości