Polski
Gamereactor
wiadomości

Twórca Dooma, John Romero, o Game Pass: "To nie szkodzi firmom produkującym gry"

Twórca słynnego serialu akcji podzielił się swoimi przemyśleniami na temat usługi subskrypcji.

HQ

Podczas gdy Game Pass jest bez wątpienia świetnym produktem dla konsumentów, którzy uzyskują dostęp do niezliczonych gier za ułamek ceny, jaką kosztowałoby kupowanie nowej gry co miesiąc, pytanie zawsze brzmiało, czy jest to rzeczywiście równie cenne dla deweloperów i twórców gier wideo. Czy lepiej jest, aby konsumenci kupowali grę bezpośrednio, czy raczej lepiej jest uzyskać dodatkową opłatę w stosunku do Game Pass pobrań, a następnie zgarniać gotówkę poprzez DLC i mikrotransakcje? Odpowiedź jest bardzo niejasna, ale twórca Doom John Romero uważa, że Game Pass jest jednoznacznie niesamowity.

W wywiadzie dla True Achievements, Romero twierdzi, że "to naprawdę świetny sposób, aby po prostu próbować rzeczy, jedna rzecz po drugiej" i że obniża barierę wejścia dla gier, a Romero dodaje: "Nawet gry free-to-play, to tak, jakbyś wiedział, że te gry istnieją, a Game Pass jest jak 'Oto one!' "

Legenda Doom poszła o krok dalej i dodała: "To nie szkodzi firmom produkującym te gry, ponieważ odinstalowaliby je, nawet gdyby zajęło im to więcej czasu. Po prostu mogą szybciej zobaczyć twoją grę lub wybrać inną, jeśli nie wybiorą twojej gry".

Podczas gdy Game Pass był fantastyczny w poprzednich latach, subskrybenci mają szansę na duży zwrot z każdej zainwestowanej złotówki w tym roku, szczególnie w ciągu najbliższych kilku miesięcy, ponieważ Avowed, Clair Obscur: Expedition 33, South of Midnight i Doom: The Dark Ages tworzą listę głównych gier, które pojawią się w usłudze pierwszego dnia.

Twórca Dooma, John Romero, o Game Pass: "To nie szkodzi firmom produkującym gry"


Wczytywanie następnej zawartości