Polski
Gamereactor
wiadomości
Little Big Adventure: Twinsen's Quest

Twórca Little Big Adventure: Twinsen's Quest wyjaśnia, w jaki sposób ulepszyli Magiczną Kulę

Dyrektor generalny Ben Limare: "Sprawiliśmy, że jest łatwiejszy w użyciu i w pewnym sensie bardziej wydajny".

HQ

Jeśli byłeś fanem gier w połowie lat 90., być może pamiętasz tytuł o nazwie Little Big Adventure. Stał się dość popularny i wkrótce zrodził kilka kontynuacji, ale nigdy nie udało mu się rozwinąć nóg wymaganych do przetrwania próby czasu, jak kilka innych klasyków epoki.

Jednak ludzie z dewelopera Studio 2.21 są obecnie w trakcie przerabiania tytułu w projekcie o nazwie Little Big Adventure: Twinsen's Quest. Chociaż obecnie nie ma daty premiery tego remake'u, podczas mojego pobytu na Gamescomie miałem okazję usiąść i porozmawiać z dyrektorem generalnym Benem Limare, aby dowiedzieć się nieco więcej o grze.

W wywiadzie Limare opowiedział mi o tym, jak zespół podchodzi do adaptacji mechaniki Magic Ball na potrzeby tego remake'u:

"Rdzeniem rozgrywki jest magiczna kula. I zdaliśmy sobie sprawę, że nie ma innej gry, w której twoją główną bronią jest magiczna kula. To trochę głupkowata broń, ale w rzeczywistości jest super zabawna w użyciu. Więc powiedzieliśmy, okej, zróbmy to super zabawnie na magicznej kuli. Zachowajmy wszystko i postarajmy się, aby było tak, jak to sobie wymarzyliśmy". Limare kontynuował nieco później: "Myślę, że to coś super fajnego. Sprawiliśmy, że jest łatwiejszy w użyciu i w pewnym sensie bardziej wydajny".

Ale podczas gdy Magic Ball niewątpliwie stawiał kilka wyzwań, największym z nich było przekształcenie gry stworzonej w połowie lat 90. w doświadczenie dostosowane do współczesnych czasów.

Limare dodaje: "Ale jednym z naszych największych wyzwań i trudno będzie to wytłumaczyć innym graczom, jest to, że w oryginalnej grze każda zewnętrzna strona była podzielona na sceny, jak w sześciany. Mieliśmy cztery obramowania, jak czarne obramowania, i to było jak mini scena. W nowej grze połączyliśmy wszystkie te sceny, aby stworzyć jedną wyspę, coś w rodzaju otwartego świata. A to jest duża różnica. Myślę, że to było nasze największe wyzwanie".

Poniżej możecie zobaczyć cały wywiad, w którym możecie dowiedzieć się o wyborze stylu graficznego, planach wydawniczych oraz o tym, który tytuł Little Big Adventure był ulubionym przez Limare.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości