Nie jesteśmy jeszcze w pełni świadomi, ale przyszłość PUBG leży poza granicami trybu wieloosobowego. Podczas dzisiejszego PC Gaming Show webcastu twórca PUBG, Brendan Greene, ogłosił plany dotyczące nie jednej, ale trzech przyszłych gier, które pojawią się w jego pierwszoosobowym uniwersum przetrwania.
Długoterminowy plan to nie tylko przywiązanie do nowego modelu, ale także poważna zmiana w sposobie, w jaki tworzy swoje gry. Oprócz tej trzyaktowej historii (zaczynającej się od Prologue: Go Wayback!, która ma już stronę na Steam, a kończąc na Project Artemis ), PUBG Corp wydało również niespodziewanie na platformie Valve Preface: Undiscovered World, techniczne demo, aby pokazać wykorzystanie swojego silnika Melba. mimo że jest zbudowany na Unreal. Przetestowanie tego narzędzia pozwoli im przyspieszyć dopracowanie technologii, która zostanie zastosowana przy tworzeniu ich kolejnych gier.
Jest to wczesna strategia planu, który mają nadzieję rozwijać w ciągu najbliższych dziesięciu lat, więc prawdopodobnie widzimy pierwsze kroki możliwej rewolucji w sposobie tworzenia gier.
Poniżej możecie obejrzeć wypowiedź Brendana Greena na temat przyszłości serii PlayerUnknown.