Polski
Gamereactor
wiadomości
Assassin's Creed Odyssey

Ubisoft "wymyślił" starożytne szanty morskie dla Assassin's Creed Odyssey

Rozmawiamy z dyrektorem audio Assassin's Creed Odyssey, Lydią Andrew.

HQ

Assassin's Creed Odyssey przenosi Odyseję Assassin's Creed w czasie do 431 roku p.n.e., złotego wieku starożytnej Grecji i czasów wojny peloponeskiej. Spotkaliśmy się z reżyserem dźwięku, Lydią Andrew, aby dowiedzieć się więcej o tym, co dzieje się podczas odtwarzania i wymyślania piosenek i szant morskich, które pasują do tego okresu, nawet jeśli dostępnych jest niewiele nagrań z tamtych czasów.

"Pracujemy z ekspertami, współpracujemy z historykami, sami robimy wiele badań i stworzyliśmy piosenki" - mówi Andrew. "Na przykład, powiedzmy, jakie piosenki mogą być śpiewane przez żeglarzy na łodzi? Okej, cóż, prawdopodobnie śpiewają o zaginięciu ich rodziny lub o bitwach, w których brali udział, o bogach, morzu, dziewczynie, w której się zakochali, czy coś w tym stylu. Przeprowadziliśmy wiele badań i odkryliśmy starożytne teksty greckie, które obejmowałyby te tematy, od dramatów po poezję, w tym również kilka piosenek, a później współpracowaliśmy z kompozytorem w Atenach, który stworzył te naprawdę świetne melodie, następnie śpiewane przez chór.

HQ

W wywiadzie ukazano również niuanse, które opisują aktorzy głosowi wcielający się w Alexiosa i Kasandrę, a także drogę, przez jaką przeszła produkcja, by jak najlepiej przedstawić epickie momenty i ważne postacie w historii.

Assassin's Creed Odyssey

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości