Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Denshattack!

Undercoders mówi: "Denshattack to list miłosny do ery Dreamcasta"

"Ten zręcznościowy klimat, który pojawia się w grach, klasykach gier Sega Arcade, Jet Set Radio miało niesamowity wpływ zarówno pod względem rozgrywki, jak i stylu... "

HQ

Jedną z bardziej niezwykłych gier zapowiedzianych podczas sierpniowych targów Gamescom był Denshattack, nieco inspirowana Jet Set Radio grą opartą na sztuczkach... z japońskimi pociągami. Jeśli myślisz, że to brzmi dziwnie, masz absolutną rację.

Spotkał się z dużym zainteresowaniem, a podczas BCN Game Fest nasz hiszpański redaktor David Caballero miał okazję porozmawiać z reżyserem Davidem Jaumandreu. Skorzystaliśmy z okazji, aby zapytać go, czy inspiracja pochodziła z gier zręcznościowych z końca lat 90. i tytułów na Dreamcasta, takich jak Crazy Taxi i wspomniany wcześniej Jet Set Radio, a także gier w stylu serii Tony Hawk. Odpowiedział:

"W 100%. 100%. Na przykład czerpiemy wiele inspiracji z gier o sportach ekstremalnych, takich jak Tony Hawk, czy niedawny OlliOlli World. Ale także ten zręcznościowy klimat, który dostajesz w grach, klasykach zręcznościowych Sega dużo Jet Set Radio miało niesamowity wpływ zarówno pod względem rozgrywki, jak i stylu, takiego jak styl wizualny... Pośpiech Hi-Fi... Więc tak, jest to mieszanka, list miłosny do ery Dreamcasta pod względem wizualnym, pod względem rozgrywki, bezpośrednio do rzeczy akcji, tak, ogromna inspiracja w tym zakresie.

Ponieważ jest to tak wyjątkowa koncepcja, poprosiliśmy go również, aby opowiedział nam więcej o rozgrywce. Czego tak naprawdę można oczekiwać od gry, która łączy w sobie pociągi i triki? Jaumandreu wyjaśnił:

"Jest to więc rozgrywka oparta na sztuczkach, ale w pewnym sensie definiujemy rozgrywkę jako dwie warstwy. Tak więc pierwsza warstwa rozgrywki polega w zasadzie na czytaniu terenu, docieraniu do końca. Chodzi więc o to, aby utrzymać równowagę, uniknąć wykolejenia, uniknąć przeszkód".

Nie oznacza to, że chodzi tylko o to, aby jechać szybko, ale najwyraźniej chodzi o to, aby robić to ze stylem:

"To jest tak, jakby nie tylko dotrzeć do końca, ale także sprawić, by było to stylowe podejście. A więc dodawanie sztuczek, takich jak próba pełnego combo przez cały etap, jak maksymalizowanie swoich punktów. Więc to jest mniej więcej rozgrywka, którą znajdziesz... przemieszczając się z miejsca na miejsce w jak najkrótszym czasie, ale robiąc to również w dobrym stylu".

Denshattack ukaże się na PC, PlayStation i Xbox w przyszłym roku, a my trzymamy kciuki za wydanie na Switcha 2. Nie wiemy dokładnie, kiedy zostanie wydany, ale sprawdź poniższy wywiad, aby uzyskać więcej informacji.

HQ
Denshattack!

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości