Polski
Gamereactor
wiadomości

Unity dokonuje kolejnych redukcji zatrudnienia, szósta fala zwolnień w ciągu trzech lat

Niektórzy pracownicy zostali poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej o 5 rano.

HQ

Wśród ogromnej fali zwolnień, które dotknęły branżę gier wideo w ciągu ostatnich kilku lat, jedną z firm, które zwolniły najwięcej pracowników, jest Unity, twórca i właściciel silnika gier używanego przez wielu programistów. Firma technologiczna zwolniła około 3500 pracowników w ciągu ostatnich trzech lat, a powodem, dla którego o tym wspominamy, jest to, że firma właśnie przeszła przez szóstą falę zwolnień.

Zostało to zauważone najpierw przez 80.lv, którym udało się zdobyć wewnętrzną notatkę odUnity dyrektora generalnego Matthew Bromberga, która ujawniła, że zwolnienia dotknęły pracowników na wszystkich etapach firmy i że są częścią zmian organizacyjnych. Niektórzy pracownicy na Zachodnim Wybrzeżu USA również otrzymali ten list o zwolnieniu o 5 rano czasu lokalnego.

Chociaż dokładna liczba pracowników, których to dotyczy, nie została jeszcze poinformowana, list Bromberga dodaje: "Dokonujemy dziś kilku ważnych zmian organizacyjnych w zespołach CTO, Engine Product i Ads. Te zmiany są odpowiedzią na wybory, których dokonujemy co do kierunku, w jakim Unity pójdzie w przyszłości, a także będą miały wpływ na niektóre miejsca pracy naszych kolegów".

Kontynuuje: "Wiem, że istnieje pewne wyczerpanie związane z wcześniejszymi zmianami w Unity, które nie przyniosły obiecanych rezultatów, ale rok 2025 będzie rokiem, w którym wprowadzimy na rynek produkty i usługi, które zmienią naszą pozycję na rynku i zapewnią trampolinę do długoterminowego wzrostu".

Unity dokonuje kolejnych redukcji zatrudnienia, szósta fala zwolnień w ciągu trzech lat


Wczytywanie następnej zawartości