Polski
Gamereactor
wiadomości
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 deweloperzy ujawniają nowe szczegóły walki

Dyrektor kreatywny Alex Skidmore chce, aby walka była "instynktowna" i "wciągająca".

HQ

The Chinese Room dał nam nowy dziennik dewelopera, zaglądający do systemu walki w nadchodzącym Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Dyrektor kreatywny Alex Skidmore poprowadził dyskusję na temat tego, jak twórcy chcą, aby walka wyglądała i jak wyglądała.

W grze RPG istnieją trzy różne style gry. Nic dziwnego, że Strategiczny Prześladowca podkrada się do wrogów, aby ich zaskoczyć i pokonać, zanim zorientują się, że są atakowani. Taktyka "uderz i uciekaj" jest również opcją w tym stylu.

Action Brawler ma zupełnie odwrotne podejście. "Każdy klan może się bić, ale to właśnie tutaj Brujah błyszczy" – pisze Skidmore. "Ich moce mają na celu zdominowanie walki wręcz... Chodzi o to, aby znaleźć się w centrum bijatyki i wykorzystać swoje umiejętności do kontrolowania tłumu, aby zadać jak najwięcej obrażeń."

Trzeci styl, cóż, ten wydaje się nawet nie przejmować walką. Narracyjny poszukiwacz przygód to ktoś, kto po prostu gra dla fabuły, bez zagłębiania się w systemy walki. Skidmore pisze również, że możesz mieszać i dopasowywać elementy z pozostałych dwóch stylów walki, aby stworzyć swój własny, unikalny spin na walce z wampirami.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ukaże się jeszcze w tym roku na PC, PS5 i Xbox Series X/S.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości