Polski
Gamereactor
wiadomości
Indiana Jones and the Great Circle

W Indiana Jones and the Great Circle nie będzie żadnych sekwencji ukrywania się w trybie natychmiastowej awarii

Gracze będą mieli pełną kontrolę nad tym, kiedy walczyć, uciekać i używać skradania się na swoją korzyść.

HQ

Indiana Jones and the Great Circle nie zakończy się niepowodzeniem, jeśli zostaniesz zauważony podczas skradania się po mapie. Jak zauważyliśmy w naszej zapowiedzi, skradanie się jest dużą częścią nowej przygody Indy'ego, ponieważ nie jest on stworzony do stawienia czoła setce nazistów.

Zamiast tego umysł Indy'ego jest jego największym narzędziem, jak podkreślił dyrektor kreatywny Axel Torvenius w wywiadzie dla MinnMax. Torvenius wspomniał również, że sprawczość gracza to wielka sprawa w grze, dlatego nie zawalisz misji tylko po to, by zostać wykrytym.

Chociaż Indy może nie jest najlepszym wojownikiem na świecie, możesz wykorzystać pięści, bicz, pistolety i improwizowaną broń w grze, aby poradzić sobie z wrogami, jeśli zostaniesz wykryty. W niedawnej przeszłości widzieliśmy pewne kontrowersje związane z grami, które implementowały ekrany natychmiastowej awarii, gdy zostaniesz zauważony podczas segmentów skradankowych. Patrzę na was, Star Wars Outlaws.

Indiana Jones and the Great Circle ukaże się 9 grudnia na Xbox Series X/S i PC.

Indiana Jones and the Great Circle

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości