Polski
Gamereactor
wiadomości
Moonbreaker
Featured: Gamescom 2022 Coverage

W Moonbreaker "pozycja każdej jednostki wpływa w zasadzie na każdą inną jednostkę"

Rozmawiamy z Charliem Clevelandem o taktycznej i nieco losowej walce w jednej z najbardziej wyjątkowych i przekonujących gier na Gamescomie.

HQ

Rozmawialiśmy z Charliem Clevelandem w środku blokady w interesującym momencie jego kariery: mógł opowiedzieć o swoim poprzednim stworzeniu Subnautica, ale zostawił jego kontynuację w rękach innego zespołu, aby skupić się na super-tajnym projekcie, który gryzł w język, aby nam nie zepsuć. To był Moonbreaker, jedna z najprzyjemniejszych niespodzianek Gamescomu.

I to właśnie na niemieckim pokazie w końcu spotkaliśmy się twarzą w twarz i gdzie mógł złagodzić swoje pragnienie opowiedzenia wszystkim o nowej grze w tym filmie:

HQ

"Powiedziałbym, że to prawdziwa mieszanka", Cleveland zaczyna od opisu ich podejścia do taktycznej walki. "Zaczęło się od tego, że może bardziej przypominałem Hearthstone, myślę, że nazwałbym to bardziej strategicznym, o budowaniu talii i po prostu wyczuciu czasu, grasz właściwą kartą we właściwym czasie. Wiesz, masz pewne preferencje, pewien styl gry i łączysz te postacie razem i tak, wiążą się w jakąś meta".

"A potem, oczywiście, gdy zagrasz swoimi jednostkami w bitwie, jest pozycjonowanie", następnie koryguje oryginalny pomysł. "Więc to nie jest CCG, chodzi o pozycjonowanie na mapie, a pozycja każdej jednostki wpływa w zasadzie na każdą inną jednostkę. Tak więc, jeśli przesunę jedną jednostkę, wpływa to teraz na ruch wszystkich innych moich jednostek, ponieważ mogę je zablokować, nie chcę, ale mogę blokować własne jednostki, a także blokuję wszystkie ruchy przeciwnika, a następnie oczywiście zmienia to również linię wzroku dla tej jednostki i może zmienić celność dla innych jednostek. Tak więc każdy pojedynczy ruch zmienia wszystko inne dla wszystkich moich jednostek i wszystkich ich jednostek, a kolejność wykonywania tego jest bardzo ważna. Tak, tak, na początku zaczęło się bardziej strategicznie, a teraz jesteśmy naprawdę w miniaturach, a prawdziwa soczystość gry polega na pozycjonowaniu jednostek i taktyce. "

Podczas naszej zabawy zauważyliśmy kilka losowych elementów, w tym miniatury, które możesz rozmieścić na początku lub potencjalne pomoce statku, których możesz użyć. Na tym:

"Większość miniaturowych gier, takich jak na przykład Warhammer, wersja stołowa, budujesz swój skład na kartce papieru, projektujesz swoją załogę, armię, a następnie dostajesz wszystkie te jednostki natychmiast na początku gry. A potem po prostu grasz, rozbijają się o siebie, dostajesz każdą jednostkę, a potem ktokolwiek zostanie, to zwycięzca. Dla mnie to po prostu wydawało się naprawdę nieświeże, ponieważ nie jest to zbyt ekscytujące, ponieważ zaczynasz z największą mocą, a następnie tracisz moc z czasem. "

Moonbreaker właśnie miał swój drugi darmowy weekend próbny, a następnie ukaże się we wczesnym dostępie 29 września, tego samego dnia, w którym historia Brandona Sandersona zacznie być emitowana jako podcast.

Moonbreaker

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości