Polski
Gamereactor
wiadomości
Sands of Hope
Featured: IndieDevDay 2024 Coverage

W Sands of Hope sprowadzasz wodę z powrotem do pustynnego otwartego świata, eksplorując go z robotem i jego psem

Przyjrzeliśmy się bliżej niezależnemu projektowi Guateke Studios, w którym łamigłówki zastępują walkę.

Na IndieDevDay 2024 w Barcelonie nakręciliśmy 26 wywiadów na temat projektów różnej wielkości i gatunku, ale tylko jeden z nich miał uszkodzony dźwięk. Więc nie, nie możecie obejrzeć poniżej naszego pełnego wywiadu z Pere Albacarem i Frankiem Povarchikiem z Guateke Studios, ale możecie obejrzeć zwiastun filmu Sands of Hope i dowiedzieć się nieco więcej na ten temat.

HQ

"Tak więc w tej grze nie ma walki i jest ona bardzo oparta na doświadczeniu poznawania tego świata, tej pustyni i tego, jak przywrócić na niej równowagę" – powiedział nam Pere na IDD i musicie nam uwierzyć na słowo. A mówiąc o inspiracjach, dodał później, że "jest dla wszystkich, którzy kochają gry takie jak The Short Hike i [z góry] Zelda", z poczuciem prostej eksploracji pierwszej i dodatkowej mechanicznej złożoności drugiej.

W tej nieliniowej grze niezależnej, osadzonej w małym, ale otwartym świecie, gracze kontrolują nowo stworzonego robota eksplorującego pustynny krajobraz, aby odkryć jego ukryte sekrety w towarzystwie psa. Jak pokazuje zarówno zwiastun, jak i poniższe zrzuty ekranu, tytuł zawiera grafikę 3D-pixel art oraz obsadę uroczych/unikalnych postaci. Jak wyjaśnili twórcy podczas wydarzenia, rozgrywka polega na wykorzystywaniu zdolności magnetycznych do poruszania się po piaszczystym terenie i rozwiązywania zagadek, stopniowo budując więź z porzuconym towarzyszem robota.

Guateke jest obecnie w jednej czwartej w fazie rozwoju Sands of Hope, która najpierw pojawi się na Steamie, "potem zobaczymy, czy uda nam się ją zdobyć na innych platformach".

Sands of Hope
Sands of HopeSands of HopeSands of Hope
Sands of HopeSands of HopeSands of Hope

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości