Warhammer 40,000: Darktide wprowadza nowy system klas w ciągu najbliższych kilku miesięcy, dając swoim 4 obecnym klasom nowe rozgałęzione drzewka umiejętności.
Te drzewka umiejętności pozwolą graczom na pewne specjalizacje, które znacznie różnią się od obecnej sztywnej ścieżki ich obecnej klasy. Ogryn, na przykład, może dostać ogromny granat, podczas gdy Psyker ma teraz nową moc Smite.
W rozmowie z PC Gamer, dyrektor gry Darktide, Anders De Geer, powiedział: "Chcieliśmy, aby gracze mieli trochę więcej sprawczości w klasach, trochę więcej eksperymentów, wspierali o wiele więcej różnych stylów gry. Czuliśmy, że fantazja o Ogrynie się nie skończyła. Historia Psykera nie została zakończona. Chcieliśmy dodać więcej. Zasadniczo to, co zrobiliśmy, to ponowne wyobrażenie sobie, czym jest klasa w Darktide. To nasza ogromna aktualizacja: rozszerzyliśmy drzewka talentów, dodaliśmy mnóstwo nowych opcji i umiejętności, pasywnych i aktywnych.
To wszystko jest częścią długiej drogi, którą Darktide podejmuje, aby odbudować relacje z graczami. Po premierze pojawiły się mieszane reakcje krytyków i graczy, ponieważ podczas gdy rozgrywka była solidna, głębia po prostu nie była w porównaniu z Warhammer: Vermintide II.
Czy wrócisz do Darktide w październiku?