Wszyscy mieliśmy nadzieję, że do końca zeszłego roku będziemy mieli w swoich rękach Warhammer 40,000: Space Marine II. Niestety, tak się nie stało, ale wygląda na to, że opóźnienie zdziałało cuda dla gry, ponieważ teraz pojawiły się recenzje, a ludzie ją uwielbiają.
Rozmawiając z dyrektorem kreatywnym Saber Interactive, Timem Willitsem, na targach Gamescom mieliśmy okazję zapytać go, w jaki sposób dodatkowy czas mógł pomóc zespołowi. Oto, co miał do powiedzenia:
"Tak, dogrywka była świetna... To gęsta gra. Do gry są trzy, prawie cztery tryby i wszystko to musi być idealne. Nasi fani oczekują, że będzie to perfekcyjne, a technologia jest tak zaawansowana, że zespół potrzebował czasu, aby to naprawić, a było warto. Uwierz mi, było warto."
Z naszych pierwszych wrażeń w zeszłym roku wynikało, że czegoś brakuje, ale z naszej recenzji w tym roku jasno wynika, że dodatkowy czas był tego wart. Zapoznaj się z pełnym wywiadem poniżej, aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkiego innego związanego ze Space Marine II.