Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon Age: Origins

Weteran BioWare twierdzi, że deweloperzy powinni zrobić jedno duże opóźnienie, a nie kilka małych

"Kładziesz plaster na plastra, plaster na plastrze".

HQ

We współczesnej erze gier istnieje wiele przypadków, w których Twój ulubiony nadchodzący tytuł przesunie datę premiery. Czasami jest to jeden duży nacisk, przesuwając premierę z roku na rok, podczas gdy innym razem widzimy, jak gry są odkładane z miesiąca na miesiąc, aż w końcu trafią w nasze ręce.

Weteran BioWare i Dragon Age, Mark Darrah, uważa, że ta pierwsza opcja jest znacznie lepsza. Przemawiając w nowym filmie na swoim kanale YouTube (za pośrednictwem GamesRadar), Darrah wyjaśnia, w jaki sposób duże opóźnienie może pozwolić twórcom na ponowną ocenę, gdzie są z grą.

"Jeśli twoja gra jest spóźniona o dwa lata, ale wiesz, że będzie opóźniona o dwa lata, to ogromnie otwiera twoją przestrzeń prawdopodobieństwa, ponieważ wiesz: "OK, tak, nie wysyłamy za miesiąc, wydamy za 25 miesięcy. Potem zróbmy krok wstecz i ponownie przeanalizujmy to, co mamy i potencjalnie cofnijmy niektóre z decyzji, które podjęliśmy wcześniej, kiedy myśleliśmy, że tworzymy inną grę i wybierzmy inną ścieżkę" – powiedział.

Z drugiej strony, ciągłe przesuwanie gry w czasie o podobny czas oznacza, że deweloper nie może zrobić kroku wstecz i spojrzeć na to z innej perspektywy. "Kładziesz plaster na plastra na plastrze i nie tylko nie czujesz, że masz możliwość cofnięcia się, ponieważ nie masz czasu, ale w rzeczywistości sprawiasz, że coraz trudniej jest się cofnąć, ponieważ z każdym dodatkowym plastrem, z każdą łatką, z każdą rzeczą, którą robisz, aby spróbować sprawić, by to, co masz, działało, Utrudniasz obranie innej drogi" – wyjaśnił.

Wolałbyś widzieć dłuższe opóźnienia czy wiele krótszych?

Dragon Age: Origins

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości