LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Polski
      Gamereactor
      wiadomości
      The Callisto Protocol
      Featured: Gamescom 2022 Coverage

      Więcej na temat trudności, zagadek i tajemnic poza ścieżką Protokołu Callisto

      Nowy horror Glena Schofielda "nie oznacza, że masz tylko jedną kulę. To może być jeden klip".

      HQ

      Protokół Callisto jest zdecydowanie jednym z najgorętszych wydań przed Bożym Narodzeniem, pomimo jego lodowatego charakteru, a podczas gdy na Gamescomie w zeszłym miesiącu podkreśliliśmy kilka fragmentów naszego czatu z reżyserem Glenem Schofieldem, niektórzy z was jasno dali do zrozumienia, że chcieliście więcej, szczególnie w takich sprawach, jak trudność, zagadki i liniowość. Tak więc, oprócz naszego poprzedniego ekskluzywnego wglądu w 87 kamer Protokołu Callisto i gdzie ludzkość leży w swoim horrorze, oto trzy cytaty z pełnego wywiadu poświęconego tym aspektom:

      Co gracze znajdą poza główną ścieżką?

      Myślę, że w niektórych znajdą... W jednym przypadku znajdziesz prysznic, który po prostu cię odepchnie: "Och, jestem w więzieniu, to wszystko jest zepsute". Znajdziesz części, które przyprowadzą cię z powrotem do więzienia. Znajdziesz tu również kaplicę, starą, starą kaplicę. I to jest naprawdę przerażające, prawda? To część historii, prawda? Połączysz niektóre z nich i pomyślisz: "ok, to część historii". Przekonasz się, że są prawdopodobnie trochę bardziej przerażające, trochę ciemniejsze, trochę bardziej wilgotne, wredniejsze i tym podobne. Znajdziesz kilka dzienników audio, a te dzienniki audio pomogą ci lepiej zrozumieć historię, a może opowiadają ci o jednym z wrogów lub opowiadają o tym, co wydarzyło się 150 lat temu. Jest więc wiele małych części fabularnych, które będziesz chciał podnieść i oczywiście, jeśli zabraknie ci amunicji, jest to dobre miejsce, aby tam wejść i znaleźć trochę. Są dość dobrze ukryte, ale robimy ich całkiem sporo, aby przejść.

      HQ

      O zagadkach w Protokole Callisto

      Są proste i trochę prostsze, ponieważ chcę, aby zrobili... więcej napięcia. "O rany, muszę zrobić te łamigłówki, aby dostać się przez drzwi, ale wrogowie natykają się na mnie, po prostu nie mogę się wybiec", więc jest to jeden z tych sposobów, aby cię spowolnić i w pewnym sensie musisz pomyśleć: "człowieku, gdzie widziałem ten kawałek?" lub chwytasz kawałek i myślisz "gdzie mam zamiar to wykorzystać?", Prawy? I wiesz, że to znajdziesz, ale znowu, lubię spowalniać gracza, podoba mi się, że muszą angażować się w całą walkę, a na dodatek dodaje to presji i napięcia, które zawsze są ... Gdy gracz jest spięty, łatwiej jest go przestraszyć.

      O równowadze i poziomach trudności

      Staramy się to utrudnić. Wiesz, nie jak szalony twardy. Oczywiście możesz umieścić go na "łatwym" i będzie łatwiej. Ale normalny tryb, chcielibyśmy go trochę utrudnić. To survival horror, w pewnym sensie przebrnąłeś przez to, to nie jest tak, że przechodzisz, nie chcemy tego. Staramy się więc, aby było to trochę trudne. To właśnie robimy teraz, to równoważenie tego. Nie oznacza to, że masz tylko jedną kulę. Nie wierzę, że survival horror musi być jedną kulą. Może to być jeden klip. Ale nadal prawdopodobnie nie możesz przejść przez jeden klip. Wydaje się więc, że w pewnym momencie próbujemy po prostu trochę zmienić survival horror. I powiedz: "Hej, możesz mieć trochę broni, możesz mieć trochę sprzętu tutaj, ale nadal jest to dość przerażające i nie zawsze będziesz się przedostać".

      The Callisto Protocol

      Powiązane teksty



      Wczytywanie następnej zawartości