Assassin's Creed Shadows zmienia serię na więcej niż jeden sposób. Wreszcie, przenosząc franczyzę do feudalnej Japonii, jest to jedna z najbardziej oczekiwanych pozycji w historii serii, a Ubisoft robi wszystko, co w jej mocy, aby uczynić ją wyjątkową.
Jednym ze sposobów, w jaki gra będzie inna niż wszystkie, jest umożliwienie gry jedną postacią, która jest zabójcą, i drugą, która nią nie jest. Jak wspomniano w wywiadzie dla GamesRadar, deweloper AC Shadows, Simon Lemay-Comtois, potwierdził, że Yasuke nie jest zabójcą.
A według Lemay-Comtois nie musi nim być. "Pracuje z [innym protagonistą] Naoe, ale nie jest zabójcą i nie musi nim być" – powiedział. Oznacza to brak Eagle Vision i innych klasycznych umiejętności zabójców. Yasuke ma znacznie bardziej samurajski styl gry, kierując się w sam środek bitwy, zamiast śledzić swoją ofiarę z cienia, jak robi to Naoe.
Który styl gry preferujesz? Assassin's Creed Shadows zadebiutuje 20 marca na PC, PS5 i Xbox Series X/S.