Nadszedł czas, aby Astro Bot przeżył wielką przygodę na PlayStation 5 tej jesieni, gdzie zostaniemy uraczeni ponad 80 poziomami platformowej zabawy. Mogło być jednak zupełnie inaczej, ponieważ na wczesnym etapie twórcy myśleli o tym, aby gra była otwartym światem. W wywiadzie dla magazynu Edge dyrektor kreatywny gry, Nicholas Doucet, mówi, że było to przynajmniej brane pod uwagę. Jednak zamiast tego zdecydowali się zaprojektować bardziej liniowe poziomy, ponieważ uważali, że jest to najlepszy sposób na kontrolowanie różnorodności gry.
Po otrzymaniu tytułu na PSVR i wersji demonstracyjnej Astro's Playroom, która jest preinstalowana na konsolach PlayStation 5, nadszedł czas, aby ten uroczy mały robot wyruszył w pełnoprawną przygodę. Premiera gry odbędzie się 6 września.
Czy uważasz, że Team Asobi dokonał właściwego wyboru, wprowadzając poziomy zamiast gry z otwartym światem?