Polski
Gamereactor
wiadomości
Balatro

Balatro developer: "Spodziewałem się, że sprzedam może 10 kopii"

LocalThunk zakładał, że po premierze będzie szukał regularnej pracy w IT, ale potem przeniesiono milion jednostek.

HQ

Balatro to jeden z największych sukcesów tego roku, jeśli chodzi o gry niezależne. Pokerowy roguelike cieszy się ogromnym zainteresowaniem od czasu swojego debiutu na początku tego roku, do tego stopnia, że naprawdę zszokował i zaskoczył dewelopera LocalThunk.

W poście na X deweloper ujawnia, że spodziewał się sprzedać tylko kilka kopii, a następnie wrócić do poszukiwania pracy na inną, bardziej regularną rolę w przestrzeni IT.

"Rok temu przygotowywałem się do wydania mojej dziwnej gry na Steamie i ponownego szukania pracy w IT. Uruchomiłem stronę sklepu w maju i spodziewałem się, że sprzedam może 10 egzemplarzy".

Od tego czasu Balatro sprzedał się w milionie egzemplarzy i nadal rozwija się dzięki planowanym nowym aktualizacjom i funkcjom. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji sprawdzić gry (upewnij się, że to zrobisz), możesz znaleźć naszą recenzję tutaj.

Balatro

Powiązane teksty

Balatro Score

Balatro

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Pokerowy roguelike od LocalThunk mógł właśnie ukraść tytuł najlepszej gry niezależnej lutego.



Wczytywanie następnej zawartości