Polski
Gamereactor
wiadomości
Balatro

Balatro twórca: "Mam mnóstwo gier, które nigdy nie zostały pokazane publicznie"

Niezależny deweloper LocalThunk zastanawia się nad tym, jak ważne jest czerpanie radości z procesu twórczego.

HQ

Deweloper stojący za niezależnym hitem Balatro, LocalThunk, podzielił się tym, że stworzył wiele gier, które nigdy nie zostały wydane publicznie. W poście na Reddicie LocalThunk wyjaśnił, że jego podejście do tworzenia gier koncentruje się na czerpaniu przyjemności z procesu twórczego, a nie na dążeniu do stworzenia doskonałego arcydzieła. Tworzenie gier porównał do malarstwa, w którym radość bierze się z samego aktu tworzenia. LocalThunk zauważył, że niezależni deweloperzy powinni zaakceptować iteracyjną naturę rozwoju i unikać rozczarowania, oczekując natychmiastowego sukcesu.

Czy te niewydane gry mogą kiedykolwiek ujrzeć światło dzienne?

Balatro

Powiązane teksty

Balatro Score

Balatro

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Pokerowy roguelike od LocalThunk mógł właśnie ukraść tytuł najlepszej gry niezależnej lutego.



Wczytywanie następnej zawartości