Polski
Gamereactor
wiadomości
Galacticare

Brightrock chce wesprzeć Galacticare "nową zawartością fabularną, nowymi poziomami, nowymi wątkami dla postaci"

Deweloper ma w zanadrzu wiele do gry menedżerskiej.

HQ

Galacticare ma pojawić się na PC i konsolach za kilka dni, a premiera planowana jest na 23 maja. Mając na uwadze ten debiut, możesz się zastanawiać, czy deweloper Brightrock Games ma coś jeszcze w zanadrzu dla kosmicznej gry zarządzającej? To pytanie zadaliśmy scenarzyście i projektantowi Lee Moonowi oraz producentowi Mitchowi Bindingowi w wywiadzie, który możecie zobaczyć w całości poniżej.

HQ

"Cóż, jak mówisz, wszechświat jest wielkim miejscem" Księżyc zaczął. "Myślę, że dzięki Galacticare stworzyliśmy jeden z... Kiedy pracowałem z Dante [de Glanvillem], naszym głównym scenarzystą, który był w dużej mierze odpowiedzialny za ustanowienie podstawowej idei leżącej u podstaw wszechświata, jedną z ekscytujących rzeczy jest to, że to nie jest tylko poziom powierzchni, to nie jest tylko warstwa powierzchniowa i nic pod nią, jest wiele rzeczy, które możemy wykorzystać. Jest wiele podstawowych koncepcji i wątków fabularnych, a uniwersum zostało zaprojektowane z oddolnej warstwy narracyjnej, aby być żywą, oddychającą rzeczą z postaciami, które faktycznie ją zamieszkują. To było dla nas bardzo ważne.

"Jeśli chodzi o przyszłość, to jestem pewien, że przynajmniej będziemy wspierać tę grę, wiesz, tak jak mamy nasze poprzednie gry z aktualizacjami i zawartością i kilkoma rzeczami, aby zatrzymać ludzi, darmową zawartość, aby ludzie byli z niej zadowoleni i upewnić się, że gra działa tak dobrze, jak to tylko możliwe i czuje się świetnie. A poza tym mamy kilka pomysłów na nową zawartość fabularną, nowe poziomy, nowe wątki dla postaci, które mogą się rozwijać, tak jak wspomniany wcześniej Dorian Salazar może równie dobrze otrzymać powracającą triumfalną małą kampanię. Możemy również odwiedzić niektóre historie innych postaci, takich jak Heal i Medi, którzy są w dużej mierze podstawową obsadą. Wiem, że chcieliśmy spędzić z nimi trochę więcej czasu, z ich specyficznymi wyzwaniami i historiami.

"Jest więc wiele historii, które możemy wykorzystać i dalej rozwijać. Jeśli chodzi o rozgrywkę, przez lata mieliśmy mnóstwo pomysłów, które mogliśmy wykorzystać. Różne rodzaje trybów gry lub różne mechaniki, które są tworzone przez Wayside, nie mogą zostać wydane na premierę, wszystkie tego rodzaju rzeczy, którym potencjalnie moglibyśmy się ponownie przyjrzeć, być może znaleźć dla nich trochę miejsca.

Binding podchwycił to i dodał: "Myślę, że z tymi historiami wiąże się również to, że mamy mnóstwo nowych warunków, które chcielibyśmy zbadać. Mamy takie, które mamy obszerną listę warunków. Kiedy spojrzysz na Pathodex w grze i przejrzysz wszystkie gatunki, które mogą mieć takie warunki, jest ich po prostu mnóstwo. Jest też wiele rzeczy, które odłożyliśmy na półkę, ponieważ mamy zbyt wiele schorzeń głowy lub takich, które to robią. Myślę jednak, że wraz z rozszerzeniem nowych poziomów i innych rzeczy, na pewno będziemy mieli nowe warunki, nowe pokoje, w których będziemy leczyć te schorzenia. I tak, nowe tryby gry.

"Wiem, że Josh [Bishop], nasz dyrektor kreatywny, bardzo, bardzo chce wejść w nowe tryby gry i skłonić ludzi do wypróbowania nowych rzeczy w tym gatunku i naprawdę przesunąć jego granice. Mamy tę podstawową grę z tą historią, narracją, postaciami i wszystkim, i tak naprawdę po prostu popychamy to dalej i eksplorujemy te różne ścieżki.

W związku z tym, że Galacticare zbliża się w tym tygodniu, możesz znaleźć naszą recenzję tutaj lub obejrzeć naszą recenzję wideo gry poniżej.

HQ
Galacticare

Powiązane teksty

Galacticare Score

Galacticare

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Zarządzaj szpitalem wśród gwiazd w tym głupim symulatorze zarządzania.



Wczytywanie następnej zawartości