Polski
Gamereactor
wiadomości
Starfield

Były deweloper Starfield krytykuje wiele sekwencji ładowania gry

Bethesda prawdopodobnie zdecydowała się dodać więcej ekranów ładowania w ostatniej chwili, aby odtworzyć prawdziwe doświadczenie Bethesdy.

HQ

Niewiele rzeczy może rozwścieczyć gracza tak bardzo, jak ekrany ładowania, a jedną z gier, która jest nimi przepełniona, jest niestety Starfield, najnowszy projekt Bethesdy. Ale według jednego z deweloperów, który pracował nad grą, Nate'a Purkeypile'a, powinno być możliwe ich znaczne zmniejszenie i nie rozumie, dlaczego nic z nimi nie zrobiono.

Rewelacja pojawiła się podczas wywiadu dla The Videogamer Podcast, w którym Purkeypile powiedział:

"Niektórych z tych ekranów wczytywania nie było, gdy nad tym pracowałem. Mógłby istnieć bez nich"

Purkeypile opuścił Bethesdę trzy lata temu, zauważając, że wiele z tych sekwencji ładowania nie istniało w czasie, gdy pracował nad Starfield. Konkretnie wymienia miasto Neon jako przykład horroru, a także wskazuje, że źródło problemu leży w silniku Creation Engine firmy Bethesda, który po prostu nie jest zoptymalizowany pod kątem gier na skalę Starfield.

Czy uważasz, że Starfield ma zbyt wiele sekwencji ładowania?

Starfield

Powiązane teksty

StarfieldScore

Starfield

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

W końcu nadszedł czas, aby odkryć kosmos w pierwszej od ponad 25 lat zupełnie nowej serii gier Bethesdy. Sprawdzamy, czy kosmiczna przygoda spełnia swoją obietnicę...



Wczytywanie następnej zawartości