Polski
Gamereactor
wiadomości
Clair Obscur: Expedition 33

Clair Obscur: Expedition 33 dyrektor kreatywny wprowadził parowania do swojego turowego systemu walki ze względu na Sekiro

Po tym, jak Guillaume Broche nieco znudził się zwykłymi systemami turowymi, postanowił nadać rzeczom własny charakter.

HQ

Wygląda na to, że gra w Sekiro: Shadows Die Twice może być otwierającym oczy doświadczeniem. Dyrektor kreatywny stojący za nadchodzącą grą RPG Clair Obscur: Expedition 33, Guillaume Broche, zdecydował, że po zagraniu w skradankę od FromSoftware doda trochę stylu Sekiro.

W rozmowie z Edge'em (za pośrednictwem GamesRadar) Broche powiedział, że "chciał zrobić grę turową, ale byłem też trochę wypalony grami turowymi, więc chciałem stworzyć coś, co byłoby świeże. Grałem w Sekiro na boku i pomyślałem: "Uwielbiam parować. Dlaczego nie mogę sparować ciosu w mojej grze? "

Parowanie trafiało już wcześniej do innych turowych gier RPG, ale w Clair Obscur: Expedition 33 istnieje poczucie podobieństwa między oferowanymi parowaniami a tymi, które widzisz w Sekiro. "Starałem się, aby gra była bardziej wciągająca dla graczy, którzy niekoniecznie lubią walkę turową, zachowując jednocześnie rdzeń strategiczny" – dodał Broche.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak te parowania działają w grze, sprawdź naszą zapowiedź Clair Obscur: Expedition 33 tutaj.

Clair Obscur: Expedition 33

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości