Jeśli postępowałeś zgodnie z naszym ostatnim przewodnikiem dla Hades II , który zawierał najlepszy sposób na pokonanie Hekate, znajdziesz drogę do następnego obszaru gry. Okeanos jest pełen irytujących wrogów. Nawet facet, który może dać ci kilka wzmocnień, też może być irytujący, ale trio blokujące twoje wyjście z wodnego świata jest najgorsze z całej grupy.
Scylla i jej zespół Syren to wizualna i dźwiękowa uczta, gdy po raz pierwszy się z nimi spotykasz, nawet jeśli są śmiertelnie niebezpieczni. W przeciwieństwie do Hekate i późniejszych bossów, którzy wiążą się bezpośrednio z twoją misją pokonania Chronosa, Scylla jest po prostu w złym miejscu, w niewłaściwym czasie, ale zamiast pozwolić ci przejść, uważa za stosowne spróbować zmusić cię do wysłuchania setu jej zespołu, co zwykle wiąże się z wysadzeniem w powietrze przez wiele ataków.
Wszyscy trzej członkowie zespołu mają wspólny duży pasek zdrowia na górze, ale nie możesz skupić się tylko na jednym, aby ich wszystkich zniszczyć. Kiedy każdy z nich otrzyma wystarczająco dużo obrażeń w pierwszej fazie, przestanie atakować, ale także stanie się niezniszczalny, a następnie w drugiej fazie zaczną ginąć jeden po drugim. Kiedy po raz pierwszy wdasz się w tę walkę, prawdopodobnie będziesz miał ochotę najpierw wybrać perkusistę. Chociaż jest to słuszna strategia, ponieważ perkusistka jest nieruchoma, najlepiej byłoby pozostać na palcach, ponieważ może cię wysadzić obrażeniami obszarowymi, a jej koledzy muzycy nie pozwolą ci po prostu na nią zawodzić. Jeśli masz własny obszar działania, najlepiej będzie rozpocząć walkę od wbiegnięcia w sam środek i zadawania obrażeń, gdy Scylla i jej perkusista są blisko siebie.
Jeśli chcesz uniknąć ataków perkusisty i nie potrafisz jeszcze odpowiednio wymierzyć czasu doskoków, najlepszym rozwiązaniem jest bieg na drugą stronę mapy, gdzie możesz latać na gitarzyście. Może rzucić się do przodu, aby cię uderzyć lub uderzyć cię serią pocisków, które odrzucają cię do tyłu. Jest bardziej irytująca niż zadająca duże obrażenia, ale jeśli nie będziesz uważać na jej ataki nurkowe, możesz paść ich ofiarą.
Jest też Scylla. Prawdziwa szefowa grupy, porusza się powoli, ale jest całkowicie niewrażliwa na obrażenia wymierzone w jej plecy. Ma atak piskiem, który trwa bardzo długo i łapie na dużym obszarze, może wystrzelić w ciebie bańkę muzyki i może zacisnąć muszlę małża, aby wystrzelić wiele kolczastych pocisków na arenie.
Kiedy już się przygotujesz, wybierzesz broń, zbierzesz dary i wyposażysz się w dowolną pamiątkę, która Twoim zdaniem da ci największe szanse na przeżycie, najlepszym sposobem podejścia do tej walki jest myślenie o Syrenach jako o trzech indywidualnych wrogach, których musisz pokonać. Zazwyczaj zostawiaj Scyllę na koniec, ponieważ jest powolna i można jej łatwo uniknąć. Dobosz jest najprostszym przeciwnikiem do zaatakowania jako pierwszy, ponieważ nie może się poruszać, a jej ataki na całej arenie mogą być nieustępliwe, jeśli zostaną pozostawione same. Gitarzystka jest irytująca, ale nie ma wielu ataków, więc jeśli możesz ją zdobyć w spokoju, naprawdę nie jest tak onieśmielająca.
Sama Scylla może być jednak czymś więcej niż garstką, dlatego zalecamy również zabranie czegoś od Hestii, Hefajstosa lub Zeusa. Efekty spalenia Hestii oznaczają, że możesz robić uniki w walce wręcz i wychodzić, pozostawiając wrogów z trwałymi oparzeniami, a Zeus i Hefajstos oferują świetne opcje obszarowe, jeśli uda ci się zebrać wszystkich członków zespołu razem. Również Forma Koszmaru Selene jest tutaj niezwykle przydatna, ponieważ daje ci kilka bardzo potrzebnych sekund nieśmiertelności.
Krótko mówiąc, niewiele możemy powiedzieć, aby zapewnić Ci łatwą wygraną, poza tym, że graj mądrze, a nie szybko. Łatwo jest zostać przytłoczonym trzema bossami, którzy nadchodzą na ciebie, ale nie bój się nabrać dystansu i uciec za pomocą narzędzi dystansowych, jeśli je masz. W przeciwnym razie po prostu zabij perkusistę i powinieneś być zwycięzcą.