Podobnie jak Piekielne Ramiona w pierwszej grze, Nocne Ramiona w Hades II są chlebem powszednim walki. Mogą się one znacznie zmieniać dzięki dobrodziejstwom, ulepszeniom dedala i nie tylko, ale aby naprawdę zabłysnąć w grze, będziesz chciał znaleźć broń, która najlepiej pasuje do ciebie i twojego stylu gry. Czy lubicie trzymać się blisko siebie, czy wolicie siedzieć z tyłu i unikać jak największych obrażeń?
To powiedziawszy, w Hades II nie każda broń jest taka sama, a niektóre świecą jaśniej niż inne w świetle księżyca. Na tej liście omówimy każdą broń, jej mocne strony i sposoby jej zdobycia. Pamiętajcie, że jest to subiektywne, ale staraliśmy się podejść do tej listy z perspektywy broni, która z największym prawdopodobieństwem zapewni wam pierwsze udane podejście.
Na pierwszym miejscu znajduje się duży, potężny topór z kamienia księżycowego. Podstawowe ataki tej broni mogą wydawać się nieco powolne i są najwolniejsze ze wszystkich wydanych do tej pory broni, ale biorąc pod uwagę, że atak Omegi obraca cię szybko jak błyskawica, a zadawane obrażenia mogą dość szybko stać się śmieszne w połączeniu z dobrodziejstwami Hefajstosa lub Hestii, ta broń wyraźnie wyróżnia się na tle swoich rówieśników.
Również dla nowych graczy lub tych, którzy mają trudniejszy czas w walce, topór ma blok, który następnie podwaja się jako opcja dystansowa, gdy go ładujesz. Ten atak dystansowy kosztuje sporą ilość magii, ale po raz kolejny obrażenia, które otrzymujesz w zamian, są obrzydliwe. Aby zdobyć topór z kamienia księżycowego, potrzebujesz 15 sztuk srebra, co może wydawać się dużo, ale biorąc pod uwagę, że srebro jest najłatwiejszą rzeczą do zdobycia za pomocą swojego wyboru i nie musisz nawet pokonywać pierwszego bossa, aby go zdobyć. Po prostu wybierz i odłup wszystkie znalezione złoża srebra.
Drugą najłatwiejszą bronią do zdobycia w grze są technicznie dwie bronie, chociaż używasz ich jako jednej. Lim i Oros AKA The Sister Blades będą dostępne do odblokowania, gdy tylko uzyskasz dostęp do innych broni, i są to niesamowicie szybkie, świetne zadające obrażenia, które pozwalają rzucić się w wir walki, zabić kilku wrogów, a następnie ponownie wyskoczyć. Szybki rzut nożem i Orosa jako oferta specjalna pozwala również zachować dystans, jeśli chcesz, a kiedy połączysz zwykłe ataki i specjalne, ilość obrażeń, które możesz zadać, jest imponująca.
Gdybyśmy nie umieszczali każdej broni w osobnej kategorii, mógłbym z łatwością umieścić i Orosa w tym samym miejscu, co topór z Księżycowego Kamienia. Jedyną rzeczą, która nieco przechyla topór, jest to, że sztylety nie mają opcji blokowania, co okaże się nieocenione dla graczy uczących się podstaw.
Początkowa broń Melinoë, Kostur Wiedźmy, znajduje się w środku tej listy. Przypomina mi włócznię z pierwszego Hadesu, tyle że bez szybkości i spójności obrażeń. Pozwala ci szturchać z pewnej odległości, chociaż większość ataków wroga nadal cię trafi, gdy jesteś w zasięgu, aby go trafić. Uwzględniony jest atak dystansowy, a twój atak Omega jest również w stanie trafić wrogów z dużej odległości, ale w porównaniu z niektórymi innymi pozycjami na liście może czasami wydawać się dość rozczarowujący. Miejmy nadzieję, że gdy aspekty zostaną udostępnione, zobaczymy, że włócznia będzie czymś więcej niż tylko czymś, co upuścisz, gdy tylko podniesiesz Siostrza.
Zdecydowanie najtrudniejsza broń do zdobycia w grze, Srebrna Czaszka wymaga udania się na Pola Żałoby (które są trzecim obszarem w przejściu Podziemia), a następnie wydobycia brązu z powierzchni. Zasadniczo, jeśli chcesz zdobyć broń tak szybko, jak to możliwe, pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój wybór, gdziekolwiek jesteś.
A co otrzymasz, gdy już zbierzesz te zasoby? Cóż, Argent Skull zasadniczo zamienia twoją rękę w granatnik. Czaszki zadają przyzwoite obrażenia obszarowe, ale dostajesz tylko trzy z nich na raz, co oznacza, że jeśli nie chcesz po prostu spamować ładującego się ataku specjalnego, będziesz biegać po bieganiu i zbieraniu czaszek, tak jakbyś musiał złapać Casts w oryginalnej grze. Mimo to dość szybko przyzwyczaiłem się do tego stylu gry i nie powiedziałbym, że jest to najgorsza broń, tylko prawdopodobnie ta, do której przyzwyczajenie się zajmuje najwięcej.
I oto mamy to. Umbralne Płomienie to mniejsza, słabsza wersja broni Hekate i musisz pokonać ją trzy razy, aby je zdobyć. Wystrzeliwują kule ognia z dystansu, zadając więcej obrażeń, gdy są podtrzymywane wystarczająco długo, a w ramach swojej oferty specjalnej wysyłają krążące płomienie wokół punktu, w który je wyślesz po łuku. Na papierze brzmi to całkiem nieźle, ale Umbral Flames jak dotąd rozczarowują.
Obrażenia zadawane przez podstawowy atak nie są dobre, chyba że strzelasz do tego samego celu konsekwentnie, co wymaga od ciebie wolniejszego poruszania się niż byś chciał w grze, która może być tak gorączkowa, jak Hades II. Ponadto, nawet podczas podtrzymywania obrażenia po prostu nie osiągają szczytów Topora i Ostrze Siostry, ani żadnej innej broni. Oferta specjalna może zrekompensować obrażenia w tym zakresie, ale może być dość niezręczna, gdy jest twoim głównym sposobem radzenia sobie z wrogami. Być może to tylko ja, ale Umbralne Płomienie to jedyna broń, o której powiedziałbym, że przydałaby się trochę pracy.
Jaka jest twoja ulubiona broń Hades II ?