Polski
Gamereactor
wiadomości
God of War: Ragnarök

Kompozytor muzyki do God of War w Sony Santa Monica: "Pracowałbym tam ponownie w mgnieniu oka"

Jeśli na horyzoncie pojawi się nowy God of War, możesz być pewien, że Bear McCreary będzie porządkował jego rachunki.

HQ

Kompozytor muzyki do God of War i Władcy Pierścieni: Pierścieni Władzy, Bear McCreary, ma na swoim koncie bogatą karierę w filmach, filmach i muzyce do gier. Po ponad 20 latach tworzenia naszych ulubionych utworów i tematów, trudno jest znaleźć uniwersum, w którym nie miałby okazji się bawić.

W niedawnym wywiadzie dla Gamereactor, McCreary opisuje to jako "zawstydzanie bogactwem". Ale zapytany, czy są jacyś współpracownicy lub IP, z którymi chciałby ponownie pracować, podzielił się kilkoma pochwałami dla studia God of War, Sony Santa Monica.

"Sony Santa Monica to zdecydowanie jedni z moich ulubionych współpracowników" — spytał McCreary. "To po prostu wspaniali ludzie. Przez te wszystkie lata naprawdę czułem się częścią tamtejszego zespołu, mimo że są tam ludzie, którzy pracują nad God of War od 20 lat.

"Mówię im, że jestem nowicjuszem, a oni na to, że pracujesz tu od 11 lub 12 lat. Nie należę do starych wyjadaczy, ale zbliżam się do celu" – kontynuował. "Uwielbiam tam pracować. W mgnieniu oka znów bym tam pracowała".

McCreary podkreślił również współpracę z IP Marvela i Gwiezdnych Wojen jako niektóre z głównych osiągnięć. Jednak w przypadku czegoś takiego jak God of War trudno wyobrazić sobie gry bez charakterystycznego dźwięku McCreary'ego. Krążą plotki o tym, że Sony Santa Monica pracuje nad kolejnym God of War, a jeśli okażą się prawdziwe, mamy nadzieję, że McCreary będzie dostępny na ścieżce dźwiękowej.

Sprawdź nasz pełny wywiad z Bearem McCreary'm tutaj.

God of War: Ragnarök

Powiązane teksty

God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Kontynuacja miękkiego rebootu Santa Monica Studios z 2018 roku jest już prawie dostępna, ale czy dorównuje swojemu doskonałemu poprzednikowi? Mówiąc najprościej... tak.



Wczytywanie następnej zawartości