Polski
Gamereactor
wiadomości
Lies of P

Lies of P reżyser nie chce być przyklejony do określonego gatunku

Pomimo tego, że jest uważany za jeden z najlepszych Souslike'ów, wydaje się, że Lies of P chce iść własną drogą.

HQ

Pomimo tego, że niektóre gry w tak zwanej bańce Soulslike są bardzo dobre, często wydaje się, że ten stosunkowo nowy gatunek służy tylko "małemu" bratu niektórych gier. Zasadniczo mówi, że starają się być jak gry innego dewelopera, nie osiągając swoich wyżyn.

To porównanie, od którego reżyserLies of P Choi Ji-won chce w przyszłości uciec od tego porównania. W niedawnej rozmowie z Eurogamerem na GDC powiedział, że chce, aby fani docenili to, co Round 8 Studio osiągnęło z Lies of P jako niezależnym produktem.

"W przyszłości, zamiast przypinać nas do określonego gatunku, chcemy, aby fani patrzyli na nas i wiedzieli, jakiego rodzaju unikalne komponenty, które dostarczamy, na które czekają. Postrzegają więc naszą następną pracę jako swego rodzaju projekcję naszego zaufania i charakterów, które budujemy w przyszłości" – powiedział. "Zamiast próbować przewidzieć, jak będzie wyglądał gatunek Soulslike w przyszłości, skupiamy się na znalezieniu własnego koloru i punktów przyciągania. Wierzymy, że tworząc własną grę, aby lepiej sprostać wymaganiom klientów, zbudujemy zaufanie i wiarygodność wśród naszych fanów".

Lies of P obecnie oczekuje na premierę swojego pierwszego rozszerzenia, Overture, które ukaże się tego lata. Być może to pozwoli mu wyłamać się ze schematu Soulslike, w który wpychało go wielu graczy. W przeszłości widzieliśmy, jak inni deweloperzy również unikają etykiety Soulslike, na przykład twórcy Black Myth: Wukong i Phantom Blade: Zero. Możliwe, że wkrótce nie będziemy już używać tego modnego słowa do opisania niektórych typów gier akcji.

Lies of P

Powiązane teksty

Lies of PScore

Lies of P

RECENZJA. Przez Kieran Harris

Graliśmy w makabryczną wersję opowieści o Pinokio, aby zobaczyć, jak wyróżnia się w nasyconym gatunku action-RPG.



Wczytywanie następnej zawartości