Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
MindsEye

MindsEye był "nękany od samego początku", według programistów

Najwyraźniej były twórca GTA, Leslie Benzies, nie miał pojęcia, jaką grę tak naprawdę chciał stworzyć.

HQ

Fakt, że wszyscy przeszliśmy do wyrzucania innych wydań do kosza, pokazuje, że MindsEye było naprawdę największą bombą roku. Uruchomiony i zapomniany w ciągu miesiąca, wydaje się trochę złośliwy, aby ciągle go atakować, ale pojawił się kolejny raport o problemach dewelopera Build a Rocket Boy. W szczególności wydaje się, że rzucono nowe światło na to, w jaki sposób MindsEye był skazany na zagładę od samego początku.

"Leslie [Benzies] nigdy nie zdecydował, jaką grę chce stworzyć. Nie było spójnego kierunku" – powiedział jeden z twórców Build a Rocket Boy w rozmowie z BBC. Pojawiły się również doniesienia o tym, że obawy są wyśmiewane, a krytyka jest ignorowana i nigdy nie podejmuje żadnych działań.

Benzies zaczęli domagać się, aby pewne błędy i problemy zostały potraktowane priorytetowo, a te zostały uznane za "bilety Leslie". Nie miało znaczenia, nad czym zespół pracował, ponieważ biletem Leslie "trzeba było się zająć".

Benzies i cały zespół kierowniczy są mocno krytykowani w tym artykule, ponieważ po prostu wydawali się nie mieć pojęcia, dokąd zmierza gra. Ten brak kierunku "nękał projekt od samego początku" i oznaczał, że do czasu premiery gracze nie mieli pojęcia, o czym mają myśleć MindsEye.

MindsEye

Powiązane teksty

MindsEye Score

MindsEye

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Pierwsza gra taty GTA, Leslie Benzie, z jego własnego studia, to pełen błędów bałagan, który nigdy nie powinien był zostać wydany w tym stanie...



Wczytywanie następnej zawartości