Polski
Gamereactor
wiadomości
Neva

Neva współzałożyciel studia zdradza, w jaki sposób bycie rodzicem pomogło w tworzeniu gry

Podobnie jak dziecko, twój wilk Neva będzie czasami bardzo trudny do kontrolowania.

HQ

Siedząc na BIG Conference w Bilbao, mieliśmy okazję porozmawiać z kilkoma niesamowitymi deweloperami, jednym z nich jest Roger Mendoza, współzałożyciel Nomada Studio, twórcy Gris i zdobywca nagrody Game Award 2024 Neva.

Przed ceremonią rozmawialiśmy z Mendozą o tym, jak ukształtował doświadczenie Neva i ujawnił, że bycie rodzicem bardzo pomogło w wykorzystaniu potencjału gry. "Zacząłem grać, kiedy nie byłem tatą" – powiedział. "Teraz skończyłem grę i jestem tatą. I cóż, moje dzieci są jeszcze małe, ale widzę, że widzę u siebie bardziej refleksję, że wilk robi, co chce. Nie słucha cię. Musisz za nim biec.

"To jest bardzo fajne, ponieważ czuję, że łączę się z grą na innym poziomie. I myślę, że grze się to udało, a fakt, że na przykład zaczynasz chronić wilka, wilk w końcu chroni ciebie, co mam nadzieję stanie się z moim dzieckiem. Myślę więc, że cała ta sprawa z rodzicielstwem działa dobrze i myślę, że ludzie się z tym utożsamiają, szczerze mówiąc".

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak doszło do powstania Neva, w tym o znaczeniu obszaru Upadku w grze, sprawdź nasz pełny wywiad poniżej:

HQ

Powiązane teksty

Neva Score

Neva

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Kontynuacja Gris od Nomada Studio jest wizualnie i emocjonalnie tak samo czysta jak jej poprzedniczka, a jednocześnie udaje jej się dostarczyć mechanicznie satysfakcjonujące wrażenia.



Wczytywanie następnej zawartości