Siedząc na BIG Conference w Bilbao, mieliśmy okazję porozmawiać z kilkoma niesamowitymi deweloperami, jednym z nich jest Roger Mendoza, współzałożyciel Nomada Studio, twórcy Gris i zdobywca nagrody Game Award 2024 Neva.
Przed ceremonią rozmawialiśmy z Mendozą o tym, jak ukształtował doświadczenie Neva i ujawnił, że bycie rodzicem bardzo pomogło w wykorzystaniu potencjału gry. "Zacząłem grać, kiedy nie byłem tatą" – powiedział. "Teraz skończyłem grę i jestem tatą. I cóż, moje dzieci są jeszcze małe, ale widzę, że widzę u siebie bardziej refleksję, że wilk robi, co chce. Nie słucha cię. Musisz za nim biec.
"To jest bardzo fajne, ponieważ czuję, że łączę się z grą na innym poziomie. I myślę, że grze się to udało, a fakt, że na przykład zaczynasz chronić wilka, wilk w końcu chroni ciebie, co mam nadzieję stanie się z moim dzieckiem. Myślę więc, że cała ta sprawa z rodzicielstwem działa dobrze i myślę, że ludzie się z tym utożsamiają, szczerze mówiąc".
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak doszło do powstania Neva, w tym o znaczeniu obszaru Upadku w grze, sprawdź nasz pełny wywiad poniżej: